pátek 30. července 2010

The City

V poslední době jsem si oblíbila reality show The City. Je prakticky celá o módě a o módním průmyslu a můžete ji vidět na MTV.
Co se týče ženských postav, tak se mi nejvíce líbí styl Olivie. Je takový čistý, jednoduchý,ale originální. Jen její make-up se mi moc nelíbí, často vypadá jako porcelánová panenka (ale ona se tak i tváří, je to pěkná potvůrka a i když někomu nadává, tváří se při tom neuvěřitelně mile).


 I styl Whitney se mi líbí, nosí hodně krátkých šatů a pestrých barev.


Ale nelíbí se mi styl Erin. V dílech, které jsem měla šanci vidět mi přišlo, že vypadá jako v uniformě, žádné nápadité doplňky,...Na můj vkus se obléká až moc jednoduše.


A co se mi nelíbí ani trochu je styl, jakým se obléká Roxy, vypadá dost lacině. Nelíbí se mi legíny s průstřihy na stranách, viditelné podvazky, atd.


A tady ještě pár fotek z reality show.
 

S focením čekám na hezké počasí a dobré světlo, tak snad zítra :)

1 komentář:

  1. The city mám veľmi rada. Ako občas mi to príde celé dosť nereálne, ale kukám to hlavne kvôli tomu čo má kto na sebe. mne sa páči aké majú všetý dlhé vlasy, biele zuby, krásnu pleť:)


    ináč mne sa páči aj roxy a jej štýl

    OdpovědětVymazat