sobota 2. října 2010

B-day

Dnes se mi splnil sen. Dostala jsem asi ten nejlepší dárek k narozeninám, jaký jsem mohla dostat. Mamka (stejný fanda nakupování jako já) mě vzala do Prahy, byly jsme na výborném obědě, v kině a zbytek dne jsme nakupovaly a já si mohla koupit co jsem chtěla. Mám hromadu oblečení, ale ke konci dne už jsem byla hrozně unavená, tak jsem ani nedosáhla mamčiného limitu. V kině jsme byly na Románu pro muže. Byla to sranda, smála jsem se celé dvě hodiny. Zvlášť mě zaujalo zajímavé vykreslení postav a herecké obsazení bylo výborné, jen po dějové stránce byl film trochu slabší.

Ale jsem z celého dne neskutečně nadšená. Ale bohužel nemám žádné fotky. Co budeme s mamkou dneska dělat bylo pro mě až do poslední chvíle překvapením, tak jsem ani nevzala foťák.

4 komentáře:

  1. To musel být parádní den. Taky občas s moji mamčou takové nakupovací dny míváme a zbožňuju je nejvíc na světě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem takéto dni spolu s mojou mamkou, samozrejme, k tomu kina a nákupy neodmysliteľne patria :)

    OdpovědětVymazat
  3. dni s mamkou su vazne krasne, my mame tradiciu piatkov:) kedy sa spolu naobedujeme a pochodime obchody!nie je nic lepsie ako super vztah s maminkou:)

    OdpovědětVymazat
  4. vsetkonajlepsie! a aj ja bysom chcela dostat taky darcek! :)

    OdpovědětVymazat