úterý 9. listopadu 2010

Podpadky


Svetr Pull&Bear, legíny NY, ponožky H&M

Posledních pár dní bylo docela rušných. Ze školy jsem jela už ve středu a ve čtvrtek mi začal prodloužený víkend plný společenských akcí. Byla jsem na svatbě, na promoci, na návštěvách atd. Ne, že by se mi ty akce nelíbili, byly super, ale prakticky celé čtyři dny jsem strávila na vysokých podpatcích a tak jsem byla ráda, že nedělí to vše skončilo a já si mohla zase obléct svůj oblíbený pohodlný svetr, legíny si zastrkat do ponožek a do školy vyběhnout ve válenkách :)

Ne, že bych elegantní oblečení a boty na podpatku neměla ráda. Jsem dost malá a podpadky umí udělat mě vyšší a moje nohy štíhlejší, ale pořád se nosit nedají (obzvlášť 10 cm).

Co vy dámy, chodíte často na podpatcích, nebo raději volíte pohodlí?

14 komentářů:

  1. Já nenosím nic jiného.

    OdpovědětVymazat
  2. Já teď nosím podpatky každý den a hlavně ty nad 10 cm, nějak jsem si na ně hpdně zvykla, i přes ty dlažební kostky:D

    OdpovědětVymazat
  3. Ja som uplne podpatkovy clovek a to az do takeho extremu ze teraz chodim do skoly viac ako 4km denne peso ale nevzdavam sa ich :)

    OdpovědětVymazat
  4. podpatky mi nevadia ale radsej mam obycajne topanky. aj kvoli zdraviu :)
    pekny blog!

    OdpovědětVymazat
  5. ja opätky nosím strašne rada a dosť často. Už som si zvykla aj na také 10cm a viac...takže je to v pohode

    OdpovědětVymazat
  6. Ja nosim vysoke topanocky vela krat do tyzdna, ale nedavno som bola na sestrinej stuzkovej a skoro som umrela o 5tej rano v tych podpatkoch... :) takze plne ta chapem

    OdpovědětVymazat
  7. Wow!!!))) You very beautiful, i like it)))
    Super post dear.

    OdpovědětVymazat
  8. sluší ti to! občas si podpadky vezmu, ale o dvě hodiny později skoro umíram..

    OdpovědětVymazat
  9. Bezvadný svetr.Mě podpadky dost vadí,takže radši tenisky.

    OdpovědětVymazat
  10. tie ponožtičky :)!!
    opatky? ako kedy... ale vačšinou len také malé, alebo žiadne... no páčia sa mi, hlavne s hrubším opatkom... :)

    OdpovědětVymazat