úterý 22. března 2011

King's speech

Včera jsem byla v kině na Králově řeči, super film. Ale jsem fakt smolař. Do kina jsem přilítli asi 10 minut před začátkem, tak jsem ještě rychle běžela na záchod a když jsem se vrátila, dozvěděla jsem se, že jsem se minula s Josefem Abrhámem. Takový herec přijede do Českých Budějovic a já se s ním ani nevyfotím, protože sedím na záchodě...Můj močový měchýř schytal fakt hodně nadávek.



22 komentářů:

  1. super sortky a krasne nadkolenky!

    FIlm jsem videla a po pravde me tolik pribeh nenadchnul, ackoliv herci jsou fenomenalni:)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělá fotka, moc ti to sluší. Jé ty kraťasy a nadkolenky. :) Líbí!!

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :)
    Julia: Mně se líbil moc, ale samozřejmě, nebýt tam Colin Firth, helena Bonham Carter a spousta dalších, bylo by to dost o ničem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Moc se mi líbí ty kraťase s nadkolenkami, celé to vypadá dokonale!

    OdpovědětVymazat
  5. slusi ti to!!!na ten film se taky chystam!:)

    OdpovědětVymazat
  6. jéé taky se mi ten film moc líbil =) kvalita, ale odpočinková =)

    OdpovědětVymazat
  7. Přesně, odpočinková kvalita, líp bych to nevystihla :)

    OdpovědětVymazat
  8. cute look, i love the high waisted shorts!

    OdpovědětVymazat
  9. to musim pozreť- všetci to ospevujú :D

    OdpovědětVymazat
  10. sortky su skvele a film bol tiez fajn

    OdpovědětVymazat
  11. Ty nadkolenky jsou skvěléééé!!! ♥ ♥ Už si musím také nějaké pořídit :-)

    OdpovědětVymazat
  12. Tvůj outfit je totálně cool!:)

    OdpovědětVymazat
  13. Colin Firth byl přímo úžasný, zasloužil si Oscara jako nikdo jiný! Moc vydařený outfit.

    OdpovědětVymazat
  14. Já bohužel na film nesdílím takové skvělé anotace, ale herecké výkony ty byly báječné, to popřít nelze ;)

    OdpovědětVymazat