úterý 26. července 2011

New stuff

Nějaké IKEA drobnosti./Some ikea things.





Miluju poštovné zdarma na Asosu./I love free shipping on Asos.



F&F overal a lak na nehty barvy, kterou už hledám pěkně dlouho./ F&F playsuit a nail-polish of color, that I was looking for a long time.


26 komentářů:

  1. Pěkné, pěkné :) Sháním ten věšák na oblečení. Můžu se zeptat na kolik tě vyšel? :)

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, ten věšák už mám nějakou dobu, nové mám ty příhrádky na kabelky. Myslím, že původně stál něco kolem 800, ale já našla jeden kousek v oddělení s poškozeným zbožím. Měl vadu, která se dala snadno napravit a mě vyšel na 300 :)

    OdpovědětVymazat
  3. jé, děkuju za pochválení i za follow :)!

    hrozně se mi líbí ten věšák. škoda, že by se mi do pokoje už nejspíš nevešel.

    OdpovědětVymazat
  4. Ty "závěsné poličky" mám taky:))

    OdpovědětVymazat
  5. skvělé nehty a ten lak má úžasnou barvu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkný věci :) Taky se pořád chystám že na asosu něco koupím ;) Ale pořád jsem se k tomu nemohla nějak dokopat :(

    OdpovědětVymazat
  7. Veľmi pekné. Páčia sa mi tie veci z Asosu

    OdpovědětVymazat
  8. Veľmi pekné :) Páčia sa mi tie veci z Asosu a ten vešiak je tiež super :)

    fashioncinnamon.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Ten věšák by se mi hrozně hodil, jenže by se mi nevešel do pokoje:(
    Jinak moc pěkné věci :)

    OdpovědětVymazat
  10. Svíčky z Ikei jsou nejvoňavější* Také se tam chystám. Děkuji za komentář!

    OdpovědětVymazat
  11. miluju ty vonné svíčky od ikey, krásně provoní pokoj :))

    musím sledovat! :)

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuju moc :)
    Karolína B: Děkuju za follow, vážím si podpory :)

    OdpovědětVymazat
  13. Carlinn: Tkanks for your support :)

    OdpovědětVymazat
  14. Ty svíčky!:-) A to čený z asosu(sukně?:-) Boží!!

    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  15. Děkuju za komentář:)
    Ten průsvitný topík je moc pěkný. Já bych si taky občas z Asosu něco objednala, ale ještě nikdy jsem nenakupovala v zahraničním on-line shopu a nějak nevím, jak to chodí s placením. Převod z konta přímo na jejich účet asi nejde, že? A pay-pal (nebo jak se to jmenuje) bohužel nevedu...

    OdpovědětVymazat
  16. Ne, já to taky neplatim přes pay-pal. Když dokončíš objednávku, tak tam jen zadáš nějaká čísla, co máš na svojí kartě (prostě k nim tu svojí kartu jako zaregistruješ) a oni si to sami strhnou z účtu, je to snadné, za minutu je to zaplacené :)

    OdpovědětVymazat
  17. Nice stuff!!! Your blog is great too!!! Thanks a lot for follwing me, of course I'll follow you back!!! XOXO

    OdpovědětVymazat