čtvrtek 15. září 2011

Maxi necklace

V nedávné době jsem objevila svou novou lásku, velké náhrdelníky. Neustále na ně myslím a nebudu klidná, dokud jeden z nich neulovím. Nejspíš zvolím jeden z těch levnějších, ale mým snem je náhrdelník od návrhářky Roberty Freymann.

Recently, I found my new love, maxi necklaces. I think of them all the time and I'll not calm until I buy one. Probably, I will buy some cheaper, but my dream is to buy a necklace from a designer Roberta Freymann.



























Její náhrdelníky jsou prostě dokonalé. Roberta také úzce spolupracuje s Olívií Palermo, která je pro mě vzorem, jak tyto náhrdelníky nejlépe sladit s outfitem.

Her necklaces are simply perfekt. Roberta has made a collaboration with beautifull Olivia Palermo, which is my ideal how to find best outfit for this necklaces.












































































A tady nějaké levnější varianty. / And here are some cheaper alternatives.



















Asos, Topshop, Topshop

9 komentářů:

  1. no ja som taky pozerala v topshope ale sa mi za nahrdelnik nechcelo davat 25 eur:) aj ked teda prijala by som nejake:)

    OdpovědětVymazat
  2. Taky se mi poslední dobou strašně líbí masivní náhrdelníky.. oživí to i ten nejjednodušší outfit..

    OdpovědětVymazat
  3. To vypadá skvěle, tento trend se mi líbí, když to umíš nosit :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bib necklaces are just lovely! Statement jewelry such as these can transform an outfit from plain to fab in seconds.

    Cheers,

    Wi
    A Single Girl's Musings

    OdpovědětVymazat
  5. Ah these necklaces are just amazing!! Love them all

    www.fashiable.nl

    OdpovědětVymazat
  6. Ty její náhrdelníky jsou více něž dokonalé!! Od teď po něm už také toužím :). Nakazila jsi mě..:P

    OdpovědětVymazat
  7. Krásne ! :) a máš veľmi zaujímavý blog ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Taky jich pár mám, čekají na svou příležitost teď na zimu :)

    OdpovědětVymazat
  9. Amazing necklace :D
    Greeting from Poland and I follow your blog just like you wanted :)
    This is my if you want fallow :)
    http://alamodemanneguin.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat