úterý 10. dubna 2012

My easter random

 Flowers from my dad

 Easter cake made by myself

Some sweets and coloured eggs for boys

5 komentářů:

  1. beránek je kouzelnej
    a určitě ještě kouzelněji chutnal :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc roztomilé fotky. Vůbec nevadí, že už jsou Velikonoce pryč. Mám je docela ráda, tak jsem si je díky tobě aspoň připomněla ;-).
    Baví mě tvoje fotky, pokaždý, když sem zavítám.
    Giveaway

    OdpovědětVymazat
  3. Vidím, že tam máš taky připravené i stužky. :D Už jsem myslela, že jsem jediný blázen.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuju moc :o)
    Mielle: Stužky vážu každý rok a každý rok se tomu koledníci diví.

    OdpovědětVymazat
  5. looks like you had a nice family easter? i didnt have a lamb-cake this easter ;_; yours looks soooo chocolaty!

    OdpovědětVymazat