čtvrtek 30. srpna 2012

Video: oblíbené produkty prázdnin


Je tu další video! Dejte mi vědět jak se vám líbí a napište mi do komentářů, jaké video byste chtěli vidět jako další.

11 komentářů:

  1. Skvělé video. Mluvíš strašně příjemně a jsi mi moc sympatická :) Jen tak dál!

    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Nejlepší je sprchová pěna :D

    OdpovědětVymazat
  3. Pěkné video :), já jsem si právě v létě strašně zvykla chodit nenamalovná i do města a přede všema kamarádama, ale do školy to nezvládnu, takže se moc netěším na to raní vstávání abych se sebou mohla něco udělat :D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, dřív bych nešla nenamalovaná snad ani s košem, ale teď v létě to fakt neřešim. No, ale taky mi začne škola, tak v podzimnim videu bude dekorativní kosmetiky víc :)

      Vymazat
  4. Teď jsem se koukla na video a jsi strašně moc sympatická! Hrozně dobře se na tebe kouká a hezky se posloucháš. :) Takže se těším na další video. :)

    bornto-shop.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Nějak jsem narazila na tohle tvoje video. Snad si to přečteš, i když už je to starší post a nevím jestli si komentáře všimneš... Jen bych ti chtěla poradit, abys ten šampon Prinzessin Sternenzauber nikomu nedávala a alespoň ho zkusila. Je to to nejlepší co jsem kdy vyzkoušela!! A že toho bylo hodně. Teď už používám na vlasy jen to a ještě od stejné značky sprej na rozčesání a vlasy mám krásné jako nikdy... takže se toho neboj a za pokus nic nedáš, none...:)
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za radu, tak to já ho určitě vyzkoušim. Komentář se ke mně dostane každý. Mám nastaveno, že komentáře podléhají mému schválení, ani ne proto, že bych se bála, že mi někdo bude psát něco nehezkého, to se mi ještě nestalo, ale právě proto, abych měla šanci přečíst si každý komentář :)

      Vymazat