čtvrtek 27. září 2012

Video: produkty které zklamaly

11 komentářů:

  1. Hele já jsem si dala na vlasy Sublime mousse blond na svoje světlé vlasy (v té době medový blond) a na vlasech mi to udělalo skoro středně hnědou! :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už se třesu, co mi s vlasama udělá ta nová barva :D

      Vymazat
    2. Sublime mousse vřele nedoporučuji :) koupila jsem si druhý nejsvětlejší odstín, čili blond. Byla jsem nadšená z toho, jak skvěle se nanáší.. Vlasy jsem měla plavý. Prostě světle hnědá, hnus. Věřim, že tady by mi nepomohla ani rada od odborníků "když váháte mezi dvěma odstíny, vždy volte ten světlejší" :-)

      Vymazat
  2. Ještě dodám, že ten sprej od got2be mě taky zkalamal. Hezky voní ale to je všechno.

    OdpovědětVymazat
  3. ještě že jsem si tu barvu nekoupila :/. Několikrát jsem na ni koukala v rossmanovi..díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné video, začátek mě pobavil :). S laky na vlasy souhlasím, také je používám jen ten den, co si je myju, jinak se jim snažím vyhýbat, kromě ějakých výživných olejů samozřejmě :). Zmatněné nehty jsem ještě nikdy neměla, protože se mi to vůbec nelíbí, potřebuji pořádný lesk aby bylo na co koukat :). Jinak všechny třpytkaté laky a toppery mi jdou krásně sloupnout, odlakovávat bych to vážně nechtěla :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Na 300% doporučuju barvy loreal preference - chytají odstínově tak, jak slibují a mají výdrž! Blond se nevymývají do žluta, jako všechny ostatní, které jsem vyzkoušela, a že jich bylo.
    Co se týká objemu na vlasy, tak stejnou službu na podobnou dobu udělá i obyčejný suchý šampon ve vlasech "vysušený" ručníkem - a vlasy neslepí :)
    Na závěr - lesk na vlasy! DIMOND GLOSS od Nivei. Mám už druhé balení, vydrží mi asi třičtvrtě roku, krásně voní, vlasy neslepí a je super!!

    Snad i já teď pomohla trochu tobě:)) - především díky za ten Dermacol, o tom jsem uvažovala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji za radu, koupila jsem si syoss barvu, tak snad bude ok a moc děkuju za radu ohledně lesku, určitě vyzkouším.

      Vymazat
  6. Syoss se mi bohužel také vymývala do žluta, ale hodně štěstí .)

    OdpovědětVymazat