středa 14. srpna 2013

Video: Get ready with me ☼ Summer edition


16 komentářů:

  1. Parádní video :) Zajímavě děláš to obočí tý jo :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, máš super videa, moc ráda se na ně koukám, patří mezi mé nejoblíbenější bloggerky.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, opět skvělé video. Mohla bych se zeptat jak se jmenují písničky, hlavně tak, která začíná kolem 9 minuty. Díky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju :)
      Tady jsou všechny písničky:

      Sally Seltmann - On the borderline
      Sally Seltmann - Sentimental seek
      Orange peels - Yonder
      Dott - Day that I found you
      Sally Seltmann - The Truth

      Vymazat
  4. Super video a moc dobré písničky. Nechtěla by jsi někde natočit co je ve tvé skříni, nebo ukázku skříně ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :)
      Budu točit room tour, ale ukázku skříně asi ne, mám tam hrozněj neukliditelnej bordel :D

      Vymazat
  5. Ahoj,dnes jsem narazila na tvůj kanál youtube a jsem za to strašně moc ráda.Už docela dlouho hledám nějakou fajn youtuberku,která by mě bavila,jelikož se pořád dívám jen na Get the louk a Hanny brokolice a chtěla jsem i někoho jineho.Moc mě baví tvá videa,jsi neskutečně sympatická a hezká.Moc ti fandím:)K

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to moc děkuju. Postavit mě vedle Lou a Hanny, toho si moc vážim :)

      Vymazat
  6. Super video. Už se těším na další. Ještě bych se chtěla zeptat jak se jmenují poslední dvě písničky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, další určitě budou :)
      Poslední dvě písničky jsou:
      Dott - Day that I found you
      Sally Seltmann - The Truth

      Vymazat
  7. skvělé video!:) Máš moc pěkný lak i outfit:)

    OdpovědětVymazat
  8. Perfektní video! Líbí se mi, že je to zas něco jinýho, než obvykle :)

    OdpovědětVymazat
  9. Parádní video :) sluší ti to :))

    chtěla bych tě pozvat i ke mě na blog :) teprve začínám :))

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat