pátek 14. února 2014

Vlog: Stereotypy na diskotékách


16 komentářů:

  1. 3 vlasy sčesaný dozadu mě rozsekaly :-D ! Super téma, super video ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo ti vyhazovači mě taky udivujou :D Na diskotéky už moc nechodím :D

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Ouuu, tak tohle mě pobavilo :-D Taky jsem diskotékovej typ a ty divný skupinky tam jsou vždycky, to máš pravdu. A historka s toaleťákem, no tak to už je moc :-D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsi skvělá... !!! Ale máš v tom pravdu.

    OdpovědětVymazat
  5. Aká si zlatá v tom videu!! a to asi máme podobne, ja tiež milujem diskotéky a všetko vždy sledujem :D Ja sa stíham zabaviť, venovať kamarátkam/frajerovi a popritom mám všetko odsledované :D A tých skupiniek by sme samozrejme vedeli vytvoriť viacero, ale tieto 3 ! To hej :D Erika's Life

    OdpovědětVymazat
  6. Super video! Jsi moc sympatická, a přijdeš mi vtipná :)

    OdpovědětVymazat
  7. bavia ma tvoje videá :) nech sa ti darí :)

    OdpovědětVymazat
  8. :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D padám ze židle :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  9. :D Strašně jsem se nasmála a je fakt, že tak to většinou na diskotékách bývá. Rozsekali mě vesničtí kluci. Jsem z dědiny, tak to dobře znám :D

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý video :DD Šíleně mě to pobavilo :D

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj, tímhle videem jsi mě uplne rozsekala :-) :-) fakt vtipný. Jen tak dál Eva P.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj,
    chci se podělit.Také na diskotékách pozoruji vše kolem.
    U nás je skupinka polehávačů a pospávačů.Vždycky na stejném místě v rohu na gaučích pospávají .
    Dalšími pravidelnými návštěvníky jsou muži co jen posedávají.Občas se napijí se skleničky a pokuřují cigaretu.
    Další skupinkou jsou kluci ,kteří popíjí colu,perlivou vodu a dívají se na parket po všech lidech kolem.A nikdy nejdou na parket.Opravdu divný....

    Mohla bych se tu rozepsát o dalších skupinkách .Takže kdyby zajímalo klidně napíšu ....

    Měj se :)
    Tvá pravidelná čtenářka En :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za přínosný comment. U nás žádný pospávači nejsou, jakmile někdo usíná, nedýchající vyhazovači ho vypakujou :)

      Vymazat
  14. Narazila jsem teď na tohle video, přesně to sedí! :D Jen mám dotaz, není Čenda taky vyhazovač? Myslím, že jsme ho měli na maturáku :D
    Jinak konkrétně v Palcátu je jeden, ten má asi 3 metrym vlasy na máničku a ultrakrátký triko! Vždycky se při pohledu na něj bavíme :D

    OdpovědětVymazat