neděle 14. prosince 2014

Brandnooz box ✿ listopad 2014


Dnes mám pro vás další a poslední "rozbalovačku" Bradnooz boxu.
Co jsem objevila v listopadovém vydání?


Další chipsy, tentokrát extra vroubkované a věrně známé z ostrovtipné reklamy (ironie). Už se mi ty pytlíčky chipsů začínají doma slušně hromadit, protože těmto pochutinám moc neholduju a snad nepamatuju brandnooz box, ve kterém bych nějaké nenašla.


Co jsem ale ocenila hodně, byly ovesné vločky s oříšky a karamelem. Díky nim je moje klasická ranní ovesná kaše o něco zajímavější. 


Zeleninové těstoviny, kterých se (nebudu vám lhát) trochu bojim. Vypadají docela nevábně, ale zdravě. Až jednou seberu odvahu a bude doma dost jídla na nějaký nouzový oběd, kdyby to nevyšlo, tak je otestuju.


Zázvorový čajík je na zimu fajn. Sice si radši udělám domací v čerstvého zázvoru, ale když neni čas...


Citronový cukr! Já moc nepeču, ale snad se u nás na něco využije. Měl by být cukrem a strouhanou citronovou kúrou v jednom.


Smetana na vaření, která je bez laktózy, což je zrovna mně docela fuk, ale taky se doma určitě spotřebuje.


Klasické "pitíčko s brčkem", které už jsem ochutnala a bylo takové, jaké jsem čekala - úplně normální a stejné jako všechny ostatní.


Pískací lízatka, jejichž přítomnost v boxu jsem moc nepochopila. Asi nám je chtěj jen připomenout. Nejde určitě o žádnou novinku a takových lízatek jsem za svoje dětství měla kvanta. Ale i tak ráda zavzpomínám a dám si je až budu doma sama, abych to mohla pořádně rozjet a zapískat si. 


Žvejkačky sice taky byly v boxu hodněkrát, ale u těch mi to nevadí. Žvejkám kudy chodim a ráda vyzkoušim něco jiného než svojí klasiku v podobě zelených Orbitek, které občas v touze po dobrodružství vyměním za modré.

Jak jsem psala na začátku, toto je poslední článek o Brandnooz boxu. Důvodem k zrušení spolupráce není kvalita boxu, s tou jsem byla až na výjimky spokojená. Důvodem je jednak moje čerstvé konvertování k veganství (takže některé věci nemůžu vůbec ochutnat) a hlavně to, že už tyto články nezapadají do směru, jakým si přeji, aby se můj blog vyvíjel.

Mějte se, Flabgee! ♡

4 komentáře:

  1. Hmmm ten čaj musí bejt dobrota, ale jak píšeš na čerstvej zázvor nemá nic :)

    OdpovědětVymazat
  2. Dneska jsem dělala z těch zeleninových nudlí a sojových kostek dvojí typ oběda (jednou jako polévku s trochou japonské sojovky, jednou s bazalkou a sušenými rajčaty alá klasické italské těstoviny)...Výsledek mě docela příjemně překvapil, bála jsem se, že to bude chutnat jako ředkev nebo že to bude takový podivný, ale vlastně jsou dost podobné třeba rýžovým nudlím... Časem k nim přidám i recept (mám blog, nicméně v prosinci dohromady s prací a zápočtama a zkouškama prostě nestíhám)..nicméně kdyby ses chtěla zhruba podávat, jak to vypadalo, tak na instagramu jako food_by_jo_ha :)
    Jo a ještě jsem ti chtěla poděkovat za to žes přidala článek o BB až teď (nepřipadám si jako takový opozdilec, dkyž ho ještě nemám)... ale hlavně za to, že kvůli tobě jsem vůbec začala s myšlenkou o tom mít vlastní blog koketovat a nakonec jsem si ho i založila. Díky, že jsi pro svoje fanoušky inspirací!

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj Flabgee , můžu se zeptat , proč jsi se stala vegankou ?( zdravotní X či jiné důvody) a popř. nemohla by jsi o tom napsat třeba článěk , moc mě tohle téma zajímá :))
    děkuji moc

    OdpovědětVymazat