sobota 3. ledna 2015

♥ Silvestrovské MOTN a OOTN ♥


Dnešní článek je slibovaná ukázka mého líčení a outfitu, který jsem měla letošní Silvestr. Přidala jsem nakonec i nehty, ale nedělala jsem vlasy, ty jsou jen umyté a vyfoukané.


♡ MOTN ♡

 


Základ líčení je úplně klasický, na jaký jste u mě zvyklí. Na očích mám jen jednoduché matné stíny na zvýraznění kontury očí (kulaté matné stíny ve spodní části paletky Makeup Revolutnion Salvation Palette Dia De Los Muertos) a gelové linky od Essence. Na rtech mám Maybelline Colorsensational v odstínu 910 Shocking coral


♡ Nehty ♡

 


K Vánocům jsem dostala sadu na gelové nehty od Sally Hansen, ze které jsem úplně nadšená. Kdybyste na ní chtěli recenzi, dejte vědět. Kromě podlaku a nadlaku jsem použila odstín Shell we dance, což je jemná tělová barva lehce do růžova a na ní ještě odstín Carat cake, což je průhledný lak se zlatými flitry.


♡ OOTN ♡

 


Nefotila jsem úplně celý outfit včetně bot a kabátu, ale měla jsem na sobě jednoduchou bílou košili, kterou jsem si koupila před pár dny v Primarku v Drážďanech (uvidíte v haulu), jednoduché modré džíny z H&M, černou kabelku taky z H&M a na nohou jsem měla jednoduché černé kotníkové boty na nízkém podpadku.Neměla jsem ani žádné doplňky (náučnice, hodinky atd.), pojala jsem to velmi minimalisticky a jediným výraznějším prvkem byly rty. Když jsem odcházela z domu, připadala jsem si trochu jak když utíkám z kláštera, ale outfit měl nečekaný úspěch.

Dejte mi vědět v komentářích, jak se vám outfit a líčení libilo. :)

13 komentářů:

  1. Líčení se mi líbí moc a outfit taky :) Jednoduché a přesto Ti to tak moc sluší

    OdpovědětVymazat
  2. Mě se líčení líbí moc :) a outfit taky, sice jednoduchý, ale ta moc Ti to sluší, nedivím se, že sklidil úspěch :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty vlasy Ti opravdu moc sluší! Outfit trochu nudný na Silvestra, ale pěkný, ale přijdeš mi nějaká smutná na fotkách? Přeji Ti do Nového roku štěstí, ať se dá vše do pořádku :o) Těším se moc na další videa. Petra

    OdpovědětVymazat
  4. Super! Taková jednoduchá klasika - to mám nejradši! A ta rtěnka je nádherná. :-))

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší Ti to kočko! :) ty vlasy Ti sednou :))) Těším se na další Tvé video!


    blog.jana-mei.cz
    www.instagram.com/randomm_beauty

    OdpovědětVymazat
  6. moc ti to slušíí! ty nehty a vlasy jsou krásné :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. no tak to je super, moc ti to sluší :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tvůj blog, je stejně jeden z nejlepších

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné, jak líčení, tak celý outfit. V jednoduchosti je krása!

    http://www.obycejny-blog.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. Tobe to slusi!
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  11. Krásné líčení i outfit :) moc ti to sluší :)
    ChickFlickCherryBlog

    OdpovědětVymazat
  12. prosím o reenzi na sadu Sally Hansen :)

    OdpovědětVymazat