neděle 10. července 2016

Dermacol barevná giveaway

Byla jsem se podívat za mamkou na mé staré adrese a našla jsem tam tenhle Dermacol balíček. Hned po rozbalení mi bylo jasné, že pravděpodobně nevyužiju nic z toho, co mi přišlo, tak jsem se rozhodla celý balíček věnovat někomu z vás. Vy víte, že já jsem, co se líčení týče, docela konzerva a omezuju ho na dost neutrální barvy. Věřím ale, že se mezi vámi najde nějaký milovník pestrých barev, kterému by tyto produkty udělaly radost. fac
Jedinými pravidly giveaway je dát like na mojí fb stránku, protože tam taky oznámím výherce a napsat komentář pod tento post (tady na blogu). Do komentáře napište cokoli, ale hlavně nezapomeňte připojit váš email, na kterým vás budu kontaktovat v případě výhry. 


Obsah balíčku:
Dermacol colour mascara fialová
Dermacol colour mascara modrá
Dermacol colour eyeliner Intense Grey
Dermacol colour eyeliner Electric Blue
Dermacol Neon Barevný pudr na vlasy Glitter Pink
Dermacol Neon Barevný pudr na vlasy Glitter Black
Dermacol Lak na nehty 19 Neon Bikini
Dermacol Lak na nehty 22 Neon Tropéz
Dermacol Love lips Juicy
Dermacol Love lips Candy

Soutěž končí v neděli 17. 7. o půlnoci, výherce vylosuju náhodně a  vyhlásím ho hned druhý den v pondělí. 
Hodě štěstí! :)

95 komentářů:

  1. Tahle sada si úplně říká o použití na nějaký festival, já bych si jí vzala na Kryštof kemp 😍 😊

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle sada si úplně říká o použití na nějaký festival, já bych si jí vzala na Kryštof kemp 😍 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Jů, tohle by byla pecka na léto :-) jana.borilova13@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj, chtěla jsem na léto vyzkoušet ty barevný pudry na vlasy a nějaký barevný linky, tak snad se poštěstí a já to budu moct vyzkoušet.

    P.S. Jsi skvělá a pokračuj v tom, co děláš. :)

    e-mail: veronika.pernicka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Strasnee pekny farenby baliceeek :-) na leto uplne idealnee...moj mail: lenka.chalupkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  6. Strasnee pekny farenby baliceeek :-) na leto uplne idealnee...moj mail: lenka.chalupkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. To jsou barvičky <3 :D) hophop203@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. tak tohle je nádhera,úplně to vidím na dovolené každý den jiná barevná kombinace��������������tak tfuj,tfuj,tfuj holky:) barcule17@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. To by me lakalo vyzkouset vsechno☺�� lenour08@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Ta modrá fixa vypadá luxusně <3. Ještě tu giveaway zvaš :D..
    proudpinky@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Chtěla bych vyzkoušet laky, od Dermacolu jsem ještě žádný neměla a to jsem trochu magor do laků na nehty. Mail: hankajansova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Ty pudry na vlasy chci už tak dlouho vyzkoušet <3 celý balíček vypadá úžasně, a ty barvy laků na nehty obzvlášť! :)
    danca.eliasova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Ráda bych vyzkoušela ty barevné řasenky :-) a linky také nevypadají špatně. Sleduju tě na YT už dlouho a mám tě ráda hlavně proto, že mi připadá, že si prostě na nic nehraješ :-) a většinou jsi úžasně optimistická, což mne neskutečně nabíjí :) měj se krásně! E-mail: veronika.mautskova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Jů tak tohle je vyloženě giveaway pro mě. Miluji na léto barevné řasenky a barvičky jako takové. S touhle soutěží jsi mi udělala velkou radost. Tak zkusím štěstí. hrunkovajana@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. Ty řasenky a pudry na vlasy vypadají skvěle.
    stepanka252@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Ty pudry na vlasy bych chtěla zkusit :) deni-male@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Je to skvělé a bláznivé, na léto ideální. Kdy jindy barvičky než v létě. vankova.lin@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  18. LEto sú farby a preto je to na leto pre mňa ideál :D Tvoj blog je super pre mňa jeden z najlepších. :) len tak ďalej
    aneta.fatolova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  19. Jeee krásná letní kolekce��
    Dominika.kaderabkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  20. Když je to léto tak by se mi tyhle barvičky hodily :) tak jen tak z hecu to risknu :) katttie95@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  21. tak z téhle sady září uplně léto :3 vše vypadá moc krásně :) tereza.dr@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  22. Jéé krásná letní kolekce ������������adelbrenkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  23. Super barvičky :) Hlavně ty linky a laky na nehty, to já můžu :) r.hamerska@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  24. Na dovolene by koukaly s temito barvami :)

    OdpovědětVymazat
  25. Ty pudry na vlasy vypadají skvěle!!❕❗ �� a ty linky ( TO chci)

    Brejlovec000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  26. S temito barvami by koukali na dovolene,festivalu :)
    simimondekova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  27. Ráda bych vyzkoušela ty řasenky, můj email renata100@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  28. Tyhle věci bych nejaděj použila na nějakou párty nebo festival juliehrackova@se
    znam.cz

    OdpovědětVymazat
  29. Ty tužky na oči vypadají skvěle, zaujaly mě nejvíce, ještě s řasenkami.. :) Ale určitě bych teď na léto i ráda vyzkoušela ty pudry na vlasy. :) Podle mě jsou všechno super věcičky teď na léto. email: Anna.Slana1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  30. Evi barev se neboj :) ja jsem si ted ruzne barevne kombinace oblibila a porad ted barvicky vyuzivam. Zvlast na leto idealni a hlavne se mi to vazne libi :). VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  31. Jsou nádherně barevné takže super produkty na léto! Na dovolenou... A na fesťáky! Moc ráda bych je vyzkoušela. terkapavel@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  32. Ahoj, ty barvy vypadají skvěle, na léto úplně úžasné produkty :)
    email: ZemankovaAlca@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  33. Podle mě se přesně takové barevné a zároveň bláznivé kombinace barev u kosmetiky nebo oblečení skvěle hodí na nějaký festival, nebo i klidně jenom s kamarádkama do města, nebo, když se chcete od ostatních odlišovat :)
    Můj email: terezka99999@email.cz

    OdpovědětVymazat
  34. Ahoj, tak tyhle barvičky by byli super na letní akce a že jich není málo. :) hlavně ty laky vypadají moc lákavě!!! :)

    OdpovědětVymazat
  35. Docela by mě zajímaly ty pudry! :) kajinka.g@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  36. Takový balíček je super! :) A vše bych využila :)
    Misa.Pavlikova15@gmail.com
    Like tam mam dávno :)

    Miska blog

    OdpovědětVymazat
  37. Krásná sada :)
    KajaMatejkova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  38. Ahoj, hrozně ráda bych vyzkoušela ty barevné linky, které jsou na léto jak dělané a barevné nehty jsou samozřejmost :) monivojvodikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  39. Rada se zucastnim. �� Linky i rasenky jsem uz chtela vyzkouset ��
    Krcmova9@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  40. Ahoj Flabgee, nikdy jsem se neodvážila na takové barevné líčení, jsem taky taková konzerva. Ale tohle léto jsem chtěla zkusit něco noveho a todle by byla pecka !! dominika.erbenova@email.cz

    OdpovědětVymazat
  41. Ja jsem zamilovana do tech laku na nehty. Kachitosmakeupstart@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  42. Jéééé, děkujeme za parádní vyletněnou- vybarvenou soutěž :-)
    Jaro a léto jsou pro mě období, kdy se "odvážu" k více barevnému líčení i nehtům....Prostě sluníčko, pohoda :-)přes zimu jedu v nude, mauve a neutál studených tónech.
    Lákají mě laky na nehty a barevné linky (jako linkovacího maniaka) :-)
    Přeji pěkné letní odpoledne
    mishaoriflame@post.cz

    OdpovědětVymazat
  43. Mam stejny nazor na festák určite ano danihelova60@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  44. U mě barvy k létu prostě patří. . Moc se nelíčím, v zimě jen korektor ,pudr,řesenka, ale v létě to ráda oživím něčím barevným 💕💕. Přeji pěkné vysluníčkované léto.🙈💋💙💙👌💄🍉🌞
    marketaingrova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  45. Já se barev nebojím, balíček bych využila celý, jen si nejsem jistá řasenkami které jsem v minulosti od dermacolu už měla (fialovou), a byli to vyhozené peníze, tak doufám že se z minulosti poučily a tyto budou lepší. :-)email karambwa@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  46. V poslední době chci moc zkusit barvičky a zkusit zaexperimentovat. Jako by jsi mi četla myšlenky! :-D (Pastorčáková.V@seznam.cz)

    OdpovědětVymazat
  47. Sleduji tě a FB a i zde. Pěkná soutěž. eriuchytilova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  48. Ahoj.Ja se během roku moc nelíčím,ale v létě to všechno doženu.Bez barev by to podle mě léto ani nebylo.Miluju barvy hlavně na festivaly nebo například k moři.Jinak že sleduju přibližně rok a pokaždé kdy mi přijde email,že jsi vydala nové video hned si ho jdu pustit bez ohledu na to co zrovna dělám.Miluju tvojí tvorbu videí a doufám že v ní budeš pokračovat.Nejvíc se mi od tebe líbí kecací vide a hlavně vlogy ❤ Mám tě moc ráda ❤ Užij si zbytek prázdnin 😘

    adaholinkova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  49. skvelá GA :) sledujem ako Veronika Baginová
    veo.baginova@gmail.com

    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  50. Barvičy jsou parádní teď na léto, hezky osvěží líčení a to jednoduchostí :) můj email je terkasiegertova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  51. Moc bych chtěla vyhrát, jelikož si nemůžu takové věci dovolit. Neonky miluju a byl by to super dárek k 20tým narozeninám O:-)
    Jsi úžasná, že se dokážeš podelit se svými fanoušky a děláš takové soutěže. To se moc nevidí na YouTube scéně a na blogech.
    Ať už vyhraje kdokoli, tak z balíčku bude mít určitě ohromnou radost. Chtěla bych ti za nás za všechny moc poděkovat. Měj se krásně a užívej poslední relax na chatě, ať už slunění nebo umývání bobíska :D
    gerzova.terka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  52. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  53. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  54. Farby milujem a keďže sa chystám v blízkej dobe na dovolenku, neónové farbičky by pri mori mohli vyzerať fakt krásne �� výhercovi výhru už teraz prajem ! :-)
    Moj email: Urdova.veronika@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  55. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  56. Tiež som dosť konzerva ale Milujem tie balzámky od Dermacolu a laky by ma tiež potešili. =) Linky by si našli miesto u mojej sestry a tie púdre na vlasy by poputovali deťom v rodine =). Júj, veľmi by ma výhra potešila.
    veronaveroniq@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  57. Já úplně zbožňuju barevný líčení. Za výhru bych byla mega ráda �� můj email - adellbila@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  58. To by se v i v tom Mexicu na mě otáčeli jaká jsem barevná :-D
    E-mail: betyn777@email.cz

    OdpovědětVymazat
  59. Tak ten balíček je na léto ideální. At na letní party nebo jen tak. e.businska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  60. Sice obvykle používám nějaké neutrální barvy, ale myslím si, že bych tyto věci v rámci natáčení mého (budoucího) mauturitního videa určite využila:D. Nebo někam na fesťák:)
    adela.kotalova@centrum.cz
    Měj se, směj se:)) :D

    OdpovědětVymazat
  61. sleduji rada na fb i na youtube a rada bych nand co vic barevneho na leto zkusila tomanova.katerina@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  62. Ahoj, mě lákají hlavně ty linky-) hanicka.cica@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  63. Krásné neonové barvy. michaela.hanouskova.zscv@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  64. Jéé to je supr letní balíček :D :)! Zajímalo by mě, jaký jsou ty tužky a řasenky, už jsem na to v drogerce koukala, ale GetTheLook to měla jako přešlap :D tak by mě zajímalo, jestli je to jen subjektivní názor nebo jsou opravdu na prd :( což by byla škoda.

    michaelavybihalova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  65. Pěkný balíček, bohužel nic z toho nemám, takže bych ráda vyzkoušela, na fb tě už mám dávno přidanou, můj e-mail: xxmisulkaxx@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  66. dokonalé na leto :) !, katka.vancova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  67. super balíček, nejde to nezkusit :-) chroby@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  68. Všechno to vypadá skvěle bláznivě :) Tak i já zkusím štěstí :) e-mail: navratilova.m.artina@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  69. to je skvelé! :) farby presne pre mňa :) nskorecova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  70. Ahojky Flabgee :). Barvičky jsou jako dělané na letní posezení venku s přáteli :). Rada bych vyzkoušela úplně všechno, vypadá to skvěle! Přeji ti krásně léto a jestli tě čeká tak i dovču ;). Jsi skvělá!
    take-in@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  71. Zrovna dneska jsem si obarvila vlasy na fialovo, takže by se mi hodila ta fialová řasenka :) jinak potřebuju všechno! :)

    javurkova.pavlinka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  72. Super balíček s parádními barvičkami na léto :)
    natalia1@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  73. Ahoj Flabgee
    Úplně skvělý balíček na letní párty ��
    myssiska89@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  74. Ahoj Flabgee, jsi úplně boží youtuberka a mám tě moc ráda.Za výhru bych byla mega ráda protože já miluju tyhle barvičky dost mě zaujala ta řasenka ��

    Můj email:trinerovajaruska@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  75. Ty pudry na vlasy budou na léto TOP ;-)...mestanovatt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  76. Ty pudry na vlasy budou na léto TOP ;-)...mestanovatt@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  77. Na léto jsou tyhle barvičky nejlepší :)
    zhrbacova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  78. Balíček bych ráda vyzkoušela. Pořád si říkám, že léto je čas barvy vyzkoušet. Ale pak stojím v drogerce, koukám na ně a vezmu si radši něco nude. :D docekalova.michaela@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  79. Tohle je jasný balíček na používání v létě a myslím si,že Dermacol tento balíček také posílá schválně na léto,protože je hodně barevný.Ty balzámy mají myslím i SPF 15,takže na sluníčko ideální,trochu rty zabarví,ochrání před již zmíněným sluníčkem a hydratují.Laky na nehty v dokonalých odstínech.Prostě letní balíček jak vyšitý.
    email:simaburesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  80. Barevná je na léto nutnost. Takže bych něco ráda vyzkoušela.
    buginaburesova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  81. Ahoj môj e-mail: 65nati65@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  82. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  83. K létu prostě barvy patří takže by se to hodilo ?)

    vevestasta@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  84. Ty barvy vypadají úžasně! :-)
    verunka525@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  85. Ahoj! Tak se ke mně taky náhodně dostal ten pudr na vlasy, akorát ve fialové.. ;) Vyzkoušela jsem ho, ale že bych s tím někam šla...ale tak třeba se jednou bude hodit. Na ty linky už jsem v drogerce koukala a vypadaly super! ;) k.trnovska@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  86. Skvělý balíček, jako stvořený na letní dny. :-) FB Martina Kupčová, genevra43@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  87. Ahojky,
    po novinkách jsem koukala v drogériích, ale vždycky jsem si koupila něco neutrálního, co využiju častěji... Ale doma mám ten pudr na vlasy ve fialové barvě a jsem s ním spokojená (akorát rychle ubývá)

    surikatka000@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  88. to je barviček :)
    na FB sleduji jako Barbora Francová, e-mail:cervenkova.barbora@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  89. Juu to je moc krasny letni balicek. :) Kazdy kousek dokaze ozivit uplne jednoduchy outfit! Uz jsem se shanela po modre ocni lince, tu si urcite poridim. :) Mej se krasne a uzivej leto!

    //na fb jsem jako Dasa Sasinkova, email: dashenka376@gmail.com //

    OdpovědětVymazat
  90. To je ale náramně barevná soutěž :-) l.jerlingova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  91. V létě MILUJU prakticky vše co je barevné♥
    ady146@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  92. Jee..po těch Colour Eyelinerech jsem koukala v drogerii, ale zatím jsem se nerozhoupala koupit :D Jinak tvému kanálu hrozně fandím, užívej léta a ať se Ti daří :) E-mail: dropoftyna@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  93. Moc ráda bych vyzkoušela ty pudry na vlasy, protože by mě zajímalo, jestli mi to vůbec na moje tmavé vlasy chytne :D Taky bych ráda vyzkoušela barevnou linku a řasenku, na léto super změna :) Nehty si lakuju neustále, takže laky by nepřišly na zmar a balzámky na rty se hodí vždycky. A protože balíček obsahuje všechno dvakrát, určitě bych se podělila s mojí sestrou a kamarádkou, které budou mít narozeniny :)
    koukalova.karolina@gmail.com

    OdpovědětVymazat