úterý 20. září 2011

New in

Za několik dní budu mít narozeniny a tak jsem si v rámci odškrtávání wishlistu udělala výlet do Prahy. / Yesterday I was in Prague to buy something pretty, I'm going to have birthday in few days.



H&M náhrdelník / H&M necklace







































Lindex kabelka, H&M tenisky / Lindex bag, H&M shoes







































Topshop prsten a moje nová ruka / Topshop ring and my new hand







































H&M trenchcoat
























Lush - Mask if magnaminty jsem si koupila jen v malém, někomu vyhovuje, někomu ne, tak zatím jen za zkoušku a sprchový gel si taky kupuju v malém, je to ideální velikost s sebou na cvičení, doma používám mýdlo, ani nevim proč, jsem na to zvyklá.

16 komentářů:

  1. Pěkné úlovky! Líbí se mi ty tenisky! Snad je u nás v HM taky budou mít! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Great finds sweetie, I love the red necklace :)

    Cheers,

    Wi
    A Single Girl's Musings

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju moc za milý komentář :)
    Moc se mi líbí vše, co sis pořádila! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se nejvíc libí ta kableka tu bych brala !
    Jnak s tou Olivi máš možná pravdu :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ovšem ten prsten je fámozní !!! Budeš sním hvězda ! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Mně se nejvíc líbí ta kabelka, tenisky a ten prsten - tak obecně se mi moc tyhle typy prstýnků nelíbí, ale tenhle je dobrej, uplně vidim, jak krásně doplní nějaký outfit...hezký :)
    A little bit of fashion

    OdpovědětVymazat
  7. The necklace is just amazing !
    Of course, I follow you back, I like your blog :)
    See you soon, xoxo.

    OdpovědětVymazat
  8. Thank you! Nice blog too*

    Maybe we can follow each other ? =)

    http://itsluckynumberseven.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. thank you so much! :)
    You bought nice things

    OdpovědětVymazat
  10. i love this H&M necklace and trenchcoat.. looks very chic!
    btw- thanks for dropping by my blog, do you like to follow each other??
    thanks!

    http://smallfrequentdressing.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. love the big ring
    great blog you have
    follow my blog http://freakdelafashion.blogspot.com/ if you like
    I promis I follow you back

    OdpovědětVymazat