pondělí 7. ledna 2013

Recenze: L'oreal Elseve Hedvábný olej


Základní informace
Jde o hedvábný vlasový olej ze vzácných květů pro znovuzrození ušlechtilé krásy vlasů. Dá se používat třemi způsoby: 1. Před mytím jako pečující kúra. 2. Do mokrých vlasů jako bezoplachová péče. 3. Ráno do suchých vlasů při finální úpravě účesu. Je určen pro všechny typy vlasů a dodává okamžitou hebkost, vitalitu a lesk. 

Můj názor
Tenhle, nebo podobný olej jsem si přála už dlouho, teď jsem ho dostala k Vánocům a jsem z něj nadšená. Moje vlasy jsou po něm lesklé, hebké a hrozně dobře se rozčesávají. Používám ho každé ráno do suchých vlasů asi měsíc a za tu dobu se moje vlasy o hodně zlepšily. Navíc hrozně hezky voní. Nevím po čem tak voní, ale je to krásná nenásilná a příjemná vůně. Jediné, co mi na olejíčku vadí je jeho balení. Skleněná lahvička sice vypadá krásně u mě na poličce, ale na cestování je dost nepraktická. Je těžká, snadno se rozbije a na pumpičce není žádný uzávěr, takže se může pumpička někde v tašce sama snadno zmáčknout a najednou máte olejíček všude.

Závěr
Bohužel nemám porovnání s jinými podobnými olejíčky. Vím, že si všichni dost chválí ten od Gliss kur, který je menší, o něco dražší a co jsem vyčetla, tak má i trochu jiné složení. S tímhle jsem moc spokojená, ale těším se, až vyzkouším i jiný. Máte někdo zkušenost s tímhle, nebo s jiným vlasovým olejem?

9 komentářů:

  1. Mám ho taky a nedávno jsem si pořídila ještě Mystic oil, který se mi zdá kvalitnější. Nemastí tolik vlasy.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně tenhle vlasy nemastí, ale to asi záleží na typu vlasů :)

      Vymazat
  2. skúšala si ho aj pre umytím ako kúru?

    OdpovědětVymazat
  3. podívám se po něm, vypadá zajímavě:)

    OdpovědětVymazat
  4. Téda já jsi ho chtěla koupit ale netroufla jsem si;( ale hned zítra to po tvé recenzi napravím;))

    OdpovědětVymazat
  5. Já ho mám, akorát ve verzi pro barvené vlasy a zatím teprve testuji :).

    OdpovědětVymazat
  6. Určitě vyzkoušel Mythic oil od Loreal,nejlepší olej na světě,dávám si ho do vlasů klidně i několikrát během dne,jak se mi chce a je skvělej:)a krásně voní :)

    OdpovědětVymazat
  7. včera mi kámoška dělala vlasy ataky do vlasů vetřela Mystic OIl a super...Mám vlasy krásně hladký a vońavý....Koupím jsi ho!!!!ikdyž doma už mám 2olejíčky jeden od baley a druhý od Gliss kuru.Oba jsou taky fajn..

    OdpovědětVymazat