neděle 31. března 2013

Instaweek #8

1. Výběr laku / 2. Vítěz! / 3. První velikonoční dobrota

4. Magický počet odběratelů / 5. Už nechci sníh!!!

9 komentářů:

  1. Gratulujem ku 1000 :) a s tým snethom ... máš pravdu ! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já už taky nechci sníh ... :( A na bonbošku jsem teď dostala chuť, mňááám :-)

    OdpovědětVymazat
  3. VÍTĚZ né Výtěz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Studentka bohemistiky a taková hrubka... Já jsem ostuda :D

      Vymazat
  4. Já už taky nechci sníh! :DD jinak moc pěkné fotky.. stejně tak i tvůj blog :)
    taky sleduji ;)

    OdpovědětVymazat
  5. viď? ten sníh ať už tááhne do háje zelenýho .)))

    OdpovědětVymazat
  6. myslim ze proti snehu sme uz vsetci... mali by sme ist do ulic v bikinach a hromadne hlasito zvolavat slnecne luce a vysoke teploty... :)

    som novou followerkou ... potesi ak sa aj ty stanes mojou :)))

    http://katharine-fashionisbeautiful.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat