středa 29. prosince 2010

Já musela být ale hodná :)

Dostala jsem spoustu vánočních dárku, ale zveřejňuju je až teď, protože jsem se teprve dneska vrátila z druhých Vánoc u taťky a teprve před chvílí jsem přijela z porodnice, kde jsem se byla podívat na ten nejlepší dáreček :)

Wii - konečně můžu říkat, že sportuju 





Nové brusle, díky kterým mám kolena samou modřinu

A spousta dalších krásných dárků, ale největší radost jsme měli z ...

... našeho malého boxera, můj přítel se před pár hodinami stal už podruhé strejdou :)

Navíc každý rok dostávám dárků dvakrát víc, než ostatní. Vy mě sice znáte jako Flabgee, ale jinak se jmenuju Eva a to znamená, že 24. 12. mám nejen Vánoce, ale i svátek :)
A co nadělil Ježíšek vám?

11 komentářů:

  1. Pěkné dárky,voní ta pina colada z avonu dobře? chtěla jsem si ji totiž objednat

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné dárečky! A to miminko je nádherné! :)

    http://dasdushablog.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. TeengirlK: Pina colada voní krásně, přesně jako pravá pina colada :) A dělá krásnou hustou pěnu :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pravda, to jsem opomněla, puding má pravdu, voní božsky :)

    OdpovědětVymazat
  5. závidím Karla Čapka :) taková zásoba v jedné knížce..

    OdpovědětVymazat
  6. Pekné darčeky. Ja už tiež veľmi dlho túžim po Nintende...


    http://touch-your-style.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  7. I like it))) Lovely blog dear!!!

    OdpovědětVymazat