pondělí 14. února 2011

14.2.

Měla jsem ten nejlepší banánový dort...


..., viděla ten nejhezčí strom...


...a nakoupila děsně věcí, ale ty vám ukážu až zítra, ve tmě bych toho moc nevyfotila.

7 komentářů:

  1. Jé ta první fotka! :P :) Šťastný valentýn

    OdpovědětVymazat
  2. Né kde dávají takové dorty? že bych zašla nebrat pár kilo! =)
    A ten strom je krásně kýčový. =)

    OdpovědětVymazat
  3. No, je to cukrárna u nás v Táboře...nevim odkud jsi, ale myslim, že podobné dorty mají všude :)

    OdpovědětVymazat
  4. haha tie stromy sme volakedy vyrabali v skole :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, ta fotka s tím stromem z kamínků je obchoďáku Dvořák v Táboře, viď? ty bydlíš někde tam? Může se zeptat jak to vypadá se slevama na Čápově Dvoře? Všimla jsem si, že jsi ulovila v New Yorkru kraťásky za 29, tak proto se ptám. Díky.:-))
    Máš moc krásný blog.

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, je, já jsem ze Sezimova Ústí, ty jsi taky odněkud z táborska? Ve Stopshopu jsou celkem slevy, ale já tam zas tak často nejsem, občas se tam stavim do New Yorkeru, když mám cestu kolem, ale to je všechno. Ale co sem viděla, tam tam slevy byly :)

    OdpovědětVymazat