pondělí 14. února 2011

Valentine's day

Mám Valentýna ráda. vím, že lásku bychom si měli dávat najevo každý den a to taky dávám, ale přeci jen je Valentýn něčím trochu výjimečný. Neděláme s přítelem nic zvláštního, prostě jen strávíme jeden den bez přátel, bez rodiny, jen mi dva. Dneska jsme byli na dobrém obědě, pak na ještě lepším dezertu, nakupovali jsme, atd.

Moje nejoblíbenější fotka nás dvou, ale už je stará skoro jako lidstvo samo.

A tohle je moje nejoblíbenější zamilovaná písnička (Juno soundtrack):



A co vy, slavíte Valentýna?

6 komentářů:

  1. neslavím ho, ale Tobě přeji Štastného Valentýnka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásnýho Valentýna přeju. Náhodou ta fotka je pěkná. :) Taková veselá! :P

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju, veselá je, vždycky mě rozesměje :)

    OdpovědětVymazat
  4. "jen mi dva" ? :D dal bych tam spíše "my" .)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš, studuju bohemistiku a napíšu takovou hrubku. Nebudu to opravovat, ať každej vidí, jaká jsem ostuda :D

    OdpovědětVymazat