pondělí 20. června 2011

DIY bracelets

Jelikož mám další termín na zkoušku až v červenci, tak si dávám relax. Povaluju se doma, chodím na procházky a samozřejmě DIYuju. 

I will have next chance to do my exam in July, so now I'm taking a break from studying. I'm liing at home, going for a walks a of course DIYing.

Vlevo originál Proenza Schouler, vpravo mé veledílo. Nápad na DIY mám od Andy./ On the left original Proenza Schouler, on the right my work.I have this idea of DIY from Andy.

Vlevo originály od Aurélie Bidermann, vpravo moje verze. Nápad mám od Dominiky./ On the left original from Aurélie Bidermann, on the right y version. I have this idea from Dominika.

A nakonec jsem zavzpomínala na dětství a udělala několik náramků přátelství./ I recalled my childhood and made some friendship bracelets.

6 komentářů: