středa 22. června 2011

Sunny afternoon


I když bylo dneska fakt horko, alespoň bylo po dlouhé době celý den pěkné počasí. Byli jsme s Tomem ve městě na obědě a pak v obchodě s látkami (těšte se na další DIY). Cestou zpátky jsme vynechali autobus, šli jsme pěšky, fotili a vypili to nejlepší frappé.

PS: Víte co mi vadí víc, než tuctové blogy? Lidi, co je neustále kritizují. Mně je úplně jedno, že si někdo fotí kelímky s kafem a jídlo. Když se mi nějaký blog nelíbí, tak na něj nechodím, ale nestavím článek na tom, jak mě unavuje vidět tuctové blogy. Tak jsem vám naschvál to frappé vyfotila!

It was very hot today, but a after long time, it was nice weather.I was in town with Tom. We went for a lunch and to the fabric shop (look forward to another DIY). We didn't go home by bus and decided to walk. On that occasion we took some pictures and had a delicious frappe.









BAŤA SHOES
NEW YORKER SKIRT
NEW YORKER VEST
DIY BRACELET

19 komentářů:

  1. krasne oblečení...moc ti to sluší<3...a tvůj nazor na tuctove blogy je podle me spravny:) sdilim ho s tebou ;)

    OdpovědětVymazat
  2. love your sandals :)

    http://yellowbuttonss.blogspot.com/ stop by :)

    OdpovědětVymazat
  3. gorgeous look! i love the shoes:) you look amazing!

    xoxo
    Farah from FashionFabrice

    OdpovědětVymazat
  4. mám pocit, že jsi někde psala, že jsi z budějek, nemýlím se?
    jestli jo, poradila bys mi nějaké tipy, kam v budějkách zajít? v září se tam s přítelem stěhujeme =)
    http://payushka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj, no z Budějek nejsem, jen tam studuju, tak jsem tam byla na privátě. Moc to tam neznám, ale co se týče restaurací, tak mi nejvíc chutnalo v Potrefené huse a když vemu bary, tak je nejlepší asi paradox. Snad jsem ti trochu pomohla :)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo,taky si v nich připadám jako koule,ale líbili se mi :D,Jinak máš skvělý blog :) !

    OdpovědětVymazat
  7. Moc hezký! Ty sandálky mě přímo učarovaly!!! :)

    OdpovědětVymazat
  8. akožie tie sandálky sa mi dooosť páčia!

    OdpovědětVymazat
  9. Really nice outfit!! i love sunny days :)
    Thank you for your visit!! :)

    Sauniya'
    xo

    OdpovědětVymazat
  10. I adore this outfit, you look super cute <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  11. Doopravdy moc krásná sukně!! :))
    A tvůj blog je velmi propracovaný, snad se taky dostanu na takovou úroveň :))

    OdpovědětVymazat