sobota 19. listopadu 2011

100 followers GIVEAWAY
























Především bych vám chtěla moc poděkovat za přízeň, mám moc velkou radost, že je vás tu už 100 a doufám, že vás bude pořád víc. A jak jsem slíbila, je tady giveaway. A co můžete vyhrát?
H&M Hello Kitty otevírácí zrcátko (uvnitř jsou dvě zrcátka: jedno normální a jedno zvětšovací) a H&M Hello Kitty melounový balzám na rty (úžasně voní).



























A co musíte udělat, abyste giveaway vyhráli?

1. Sledovat můj blog, klasicky přes Google.
2. Pod tento článek napsat komentář se svým e-mailem a budu ráda, když připíšete něco málo o tom, co se vám na mém blogu líbí, co ne a jestli vám tu něco chybí.

Zúčastnit se může kdokoli z České Republiky a ze Slovenska. Můžete soutěžit až do konce měsíce listopadu, výherce vylosuji pomocí random.org 1.12. v 8:00.
Hodně štěstí!

I'm sorry, but this giveaway is only for my Czech and Slowak readers.

19 komentářů:

  1. kjurcisinova@1sg.sk

    dakujem za pekny komentar, aspon som objavila tvoj blog, paci sa mi ! :)

    OdpovědětVymazat
  2. cillikova.z@centrum.sk
    Myslím, že tvoj blog je presne taký aký má byť. :))

    OdpovědětVymazat
  3. ellis.batova@seznam.cz

    Skvělá výhra!

    Mě se líbí fotky a design blogu,ten je opravdu povedený.:)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné ceny :) Tvůj blog mám moc ráda, přijdeš mi strašně sympatická :) navíc se krásně oblékáš a tvé fotky mají šmrnc.
    klariska.skodulka@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  5. evik.bartosova@gmail.com

    Nic tu neměň, mě se tu líbí :)

    OdpovědětVymazat
  6. beresovakarolina@seznam.cz

    na tvém blogu mám ráda hlavně tvé outfit posty :) máš svůj osobitý styl

    OdpovědětVymazat
  7. ahoj , dakujem za komentar :)
    skusim stastie
    ivanka@gmail.com
    blog som objavila len teraz tak hodnotit velmi nemozem :)))

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné ceny ;)
    Mě se hrozně líbí tvoje záhlaví ;)
    babedev@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  9. jé, to je moc pěkná výhra. :) tvůj blog, se mi prsotě líbí!
    luckasumova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  10. mrs.luczynka@seznam.cz
    Líbí se mi tvoje outfity:)


    http://luczynky-world.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  11. moc se mi líbí tvoje oblečení :) a máš pěkné fotky

    silvie.valcharova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. hezká diveaway:)!
    darjasupikova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  13. Naprosto skvělá giveaway ! Nic mi tu nechybí,jen víc a víc článků :)

    kockandy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  14. Narazila jsem na tvůj blog a stal se mým oblíbeným, úžasná giveaway. Sleduji :)
    in-mykingdom@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  15. tvůj blog nemá chybu :)) mimo to, skvělá giveaway :))
    verunka-we@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  16. Super giveaway! :-)).Mně tu nic nechybí,hrozně se mi tvůj blog líbí,jak články tak fotky.:-))
    elis.lhotakova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  17. Moc se mi líbí, jak to tu máš uspořádaný. Nezměnila bych snad nic, jen bych časem uvítala třeba i nějakou recenzi na kosmetiku. A super giveaway!
    majdalenka232@seznam.cz

    Pěkný den a blogování,
    www.teensmajdicka.blog.cz

    OdpovědětVymazat
  18. Pěkná giveaway ! Na tvůj blog jsem narazila až ted takže nemůžu moc posoudit co ti tu chybí .. ale určitě mě moc zaujal :)))

    analoj.s@centrum.cz

    OdpovědětVymazat