úterý 1. listopadu 2011

monamie.cz


















Před nějakou dobou jsem sem psala, že jsem si na internetovém magazínu monamie.cz nechala okomentovat svůj outfit módními poradci. Později mi šéfredaktorka monamie.cz Lenka nabídla další spolupráci s jejich stránkou, z čehož jsem byla nadšená. Takže jsem se stala jednou z módních poradkyň a také externí redaktorkou. První outfity, které jsem měla možnost ohodnotit najdete tady a dnes mi také vyšel můj první článek Klobouky a čepice pro podzim 2011, ten si můžete přečíst tady.
Tímto chci také ještě jednou Lence moc poděkovat za tu příležitost a jestli se vám můj článek líbí, můžete se brzy těšit na další.
PS: Nejsem tam podepsaná jako Flabgee, ale svým jménem, tak pro ty, co nevědí, jmenuju se Eva Adamcová.

2 komentáře:

  1. Hi dear
    Thanks for your coment
    Yeah, we can!! I begin, follow you now

    Kiss kiss.*Jo
    http://joandcompanystyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Ten článek je úžasně napsaný... Gratuluju! Jen tak dál...Lucka K

    OdpovědětVymazat