čtvrtek 20. prosince 2012

Inspirace na vánoční glamour líčení a vlasy



Užijte si vánoční inspirační video! Doufám, že se vám bude líbit.



13 komentářů:

  1. Jsi moc šikovná! To líčení to je dost profesionální... Účes taky nemá chybu. Ke všemu ti to i sluší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ale k profesionalitě to má dost daleko...

      Vymazat
    2. Já mám z tebe takový pocit... Ono je jistě něco jiného líčit sebe a ještě na kameru s komentářem... Mne tvá videa moc baví :)

      Vymazat
  2. Líčení je krásné, moc se ti to povedlo :) Hezké video :)

    OdpovědětVymazat
  3. Trošku jsi to odflákla musím se přiznat.. zezačátku jsi nějaká oranžová?A to ještě na sobě nemáš ani makeup.. a jak to nanášíš bronzer? :-O A máš hrozně nevýrazné obočí, trochu tmavšího stínu a prokoukneš :) A skřipečky na takovém účesu vypadají hrozně těžkopádně.. věř že kdybys pátrala, najdeš na internetu, jak zamaskovat zlatá pérka za vlasy, popřípadě naneseš více laku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za konstruktivní kritiku, vážim si každého názoru. Snažila jsem se nic neodfláknout, možná to tak může vypadat, ale schválně jsem nic neodflákla. Proč jsem oranžová, to nevím bude to asi světlem,líčím se před oknem, nemám profesionální osvětlení. Co se týče technik líčení a česání, tak nejsem profík, ani si na něj nehraju. Upozorňovala jsem, že to není tutorial, ale jen moje vezre vánočního líčení.

      Vymazat
  4. Moc hezké líčení i účes :) akorát mně se nikdy takový drdol jen z mých vlasů nepodaří, protože je mám moc jemné a bez objemu..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám taky, chce to hodně tupírovat a lakovat :)

      Vymazat
  5. To líčení se mi moc líbí a inspirovala jsi mě :)) něco takového jsem si představovala na ples, tak to zkusím :)
    Jinak ti to moc sluší, akorát ty skřipce mi kazí dojem ale to je moje osobní averze vůči sponkám, pinetkám a spol... a ta mašle je skvělá!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, mám dorůstající ofinu a průhledné skřipečky mi připadaly jako nejmenší zlo.

      Vymazat
  6. Vypadá to moc hezky a slavnostně :). Závidím ti vlasy :D!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuju, ale teď už mám vlasy o půlku kratší

      Vymazat
  7. Líčení se mi moc líbí, ale ty skřipečky mi tam moc nesedí, spíš bych pokusila upravit ofinu malým tupírákem a zafixovala lakem, alespoň tak to funguje u mě:) Je fajn, že si tím dáváš takovou práci, těším se na další videjko. :)

    OdpovědětVymazat