pátek 28. prosince 2012

Tutorial: silvestrovské flitrové ombre nehty


Dnes mám pro vás jednoduchý a zábavný tutoriál na flitrové ombre nehty. Tyhle nehty jsou jako dělané na silvestrovskou párty.


Budete potřebovat jen jeden barevný lak a jeden průsvitný lak s flitry. Já použila i bezbarvý podlak a nadlak, ale to je jen na vás. Modrý lak je nějaká neznámá značka, ani nevím, kde jsem ho koupila a ten flitrový je z H&M odstín Jo is in the house.


1. Nejdřív si nalakujte nehty barevným lakem. Já jsem nanesla dvě vrstvy, jestli máte dost hustý a pigmentovaný lak, tak stačí jedna vrstva.
2. Nalakujte první vrstvu flitrového laku na třičtvrtě plochy nehtu.
3. Nalakujte druhou vrstvu flitrového laku jen na půlku nehtu.
4. Naneste poslední vrstvu fitrového laku jen na úplný konec nehtu.


Superjednoduché a superhezké!

8 komentářů:

  1. Dělám si podobné nehty dost často :-) Baví mě střídat a prolínat různé barvy a tvoje kombinace se mi moc líbí! :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ten stříbrný lak z H&M je opravdu pěkný. A ta kombinace se ti povedla.... :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, nechtěla by jsi udělat video o svém šatníku. Koukala jsem se na některé tvoje outfitové fotky a musím říct,že věci jsi měla pěkné ai pěkně sladné... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Něco takového bych mohla vymyslet, děkuju za nápad :)

      Vymazat
  4. Moc děkuju za pěkné komentáře :)

    OdpovědětVymazat
  5. Povedená kombinace...myslím,že ji vyzkouším.... :)

    OdpovědětVymazat
  6. krásne, ako stvorené na silvestra

    OdpovědětVymazat