pátek 7. června 2013

Suché šampóny Syoss


Schválně jsem vyzkoušela před recenzí oba dva šampóny a mně osobně přijde, že mezi nimi není rozdíl. I když má být jeden víc proti mastění a druhý víc na objem, oba dva mi vlasy odmastní, oba dva dodají objem a oba úplně stejně.Oba mají i stejnou cenu.
Kvůli objemu je používám skoro každý den, i když mám vlasy čerstvě umyté. Funguje mnohem líp než ty šílené pudry na objem. Stačí nastříkat ke kořínkům vlasů a pořádně rozčesat. Vlasy odmastí perfektně, ale když mám vlasy už po ránu mastnější a snažim se to šampónem maskovat, nevydrží moc dlouho. Většinou se mi  vlasy už během odpoledne vrátí do původního stavu. Pokud chcete, aby v takových situacích vlasy vypadaly dobře celý den, doporučuju nosit šampón s sebou v kabelce.
Ale šampóny jinak moc krásně voní. Mají příjemnou čistou vůni a nedělají v hlavě bílé fleky, které mi v hlavě vždycky nadělají suché šampóny v prášku.

Plusy:
Odmastí vlasy
Dodá objem
Hezky voní
Nedělá bílé fleky ve vlasech

Mínusy:
Nemá moc velkou výdrž

10 komentářů:

  1. Mě ty suché šampony hrozně zatěžují vlasy a to jsem jich vyzkoušela hodně, ale tyhle ne...takže urřitě vyzkouším. Super recenze :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus, mě vlasy nezatěžují, nebo aspoň jsem neměla ten pocit

      Vymazat
  2. Mně asi všechny suché šampony připadají jako magická věcička pro to, co dokážou..ale ještě jsem žádný nezkusila, možná jednou na to příde :)..ale tady vidím jednu velkou výhodu, že nedělá ty bílé fleky:).
    MalaMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je určitě zkus, já už bez nich nedám ani ránu :)

      Vymazat
  3. Suché šampóny považujem za asi jednu z posledných alternatív, ktorú by som použila keby mám mastné vlasy. Videla som nejaké videá alebo návody, ako ich používať správne a prišlo mi, že klasicky vlasy umyť a vyfénovať, by v konečnom dôsledku zabralo menej času. Možno aj preto nemajú moc veľkú výdrž lebo ich človek použije v rýchlosti a nevenuje ich aplikácii toľko precíznosti a času, ako by sa malo. Zaujalo ma však to ich použitie na umyté vlasy, aby mali objem lebo tiež nemám rada ako polepia vlasy tie púdre. To by za skúšku myslím stálo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Asi to nedělám tak precizně, ale mě to trvá asi 10 vteřin, takže určitě lepší než umýt a vyfénovat :) A na objem fakt funguje :)

      Vymazat
  4. Tenhle šampon mi vydržel na 2 použití. Přísahám. bylo to moje nejdražší suché mytí hlavy v životě. Mnohem lépe mi vyhovuje nový od Schaumy: http://www.slecnajahodova.blogspot.cz/2012/12/stop-mastnym-vlasum-je-tu-schauma.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No, tak vydržel míň než jsem čekala, ale asi měsíc vydržel určitě. Od Schaumy určitě vyzoušim, dík za tip :)

      Vymazat
  5. Toto zkusím aspon jednou, ale nebudu to používat každý den :D

    OdpovědětVymazat
  6. Musím konečně už nějaký ten suchý šampon vyzkoušet, slyším na ně samou chválu a v den, kdy jsem fakt lenivá a neumyji si hlavu, by se určitě hodil! :D Děkuji za tip :)
    Nikus

    OdpovědětVymazat