středa 26. června 2013

Instaweek #12

1. Domácí mátový ledový čaj / 2. Zdravá sváča / 3. Jedna slečna mi ve vlaku půjčila svojí ochočenou včelu (no joke)

4. Nový iphone case / 5. Selfie / 6. Ootd

18 komentářů:

  1. Iphone case je boží! Odkud ho máš? Taky právě kupuji Iphone a pak budu řešit cover :)
    MaláMacanda.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, dostala jsem ho od přítele, nevím odkud je :)

      Vymazat
  2. S tou včelou to vážně není vtip? :D To ovoce mě láká a Tobě to strašně sluší a ten obal na iphone je vážně roztomilý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fakt ne, ta včela jí seděla na ruce celou hodinovou cestu a neodlítla, i když bylo otevřené okno. Prý jí dostala od kamaráda, který ochočuje včely....

      Vymazat
  3. koukám, že máme na léto stejnej sestřih :D Kamarádka mě včera ostříhala a já to skoro obrečela :D

    OdpovědětVymazat
  4. Ježiš ten obal je krásný♥ Máš iPhone 4 nebo 5? :) Nebo jiný? :D

    OdpovědětVymazat
  5. Navnadila jsi mě na ten mátový čaj :o)) a běžím si ho hned udělat, protože doma máme máty docela hojně :o))

    OdpovědětVymazat
  6. Tvé instaweeky jsou skvělé, hrozdně ráda na ně koukám. ;)

    OdpovědětVymazat
  7. odkial je to puzdro na iphone a otázka mimo kde pozeráš geordie shore?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

      Vymazat
    2. Pouzdro nevim, byl to dárek, ale na geordie shore koukám na mtv.tv, bohužel je v angličtině s tim jejich šílenym přízvukem, česky sem to nikde nesehnala...

      Vymazat
  8. Ahoj, neuvažuješ, že by sis někdy udělala FB stránku a přidávala tam fotky. Jinak máš úžasný blog. Jsi moje nejoblíbenější bloggerka i youtuberka. :)

    OdpovědětVymazat
  9. Úplnou náhodou jsem narazila na tenhle blog a je skvělý!!! Jsi strašně sympatická slečna :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Tady tyhle posty jsou nejlepší....;)

    OdpovědětVymazat