pondělí 8. července 2013

Video: Oblíbenci: červen 2013


3 komentáře:

  1. Ahoj, ráda sleduju tvůj blog. Akorát jsem koukala na toto video a zarazilo mě tvrzení, že po snězení cca poloviny tablet z 60 tabletového balení ti zhoustly vlasy. Pokud si vezmu v potaz jakou rychlostí roste vlas, tak jak ti mohl zhoustnout culík? Pokud vezmu v potah ostatní faktory jako jsou stres, změna šamponu, jídelníčku, hormonální rovnováha atd... je toto tvrzení celkem dost odvážné :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem ale netvrdila, že mi narostly nové vlasy. Spíš mi zesílily. Asi jsem se špatně vyjádřila, ale vlasy mám po tom opravdu hezčí a culík mám prostě silnější... Nejsem blbá, vim, že mi za měsíc nenarostlo 20 cm vlasů.... Nic jiného jsem za tu dobu neměnila (jídelníček, antikoncepce a ani žádné stresové výkyvy nehrozí....)

      Vymazat
  2. Tak višeň je taková kyselá a třešeň sladká :D my máme na zahradě oboje :D

    OdpovědětVymazat