neděle 14. července 2013

Video: TAG: Rady pro mé pubertální já


17 komentářů:

  1. Nejlepšíííí!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D směju se ještě teď! prostě, obří palec nahoru :)))

    OdpovědětVymazat
  2. Úžasné video. Jen tak dál...

    OdpovědětVymazat
  3. Jéé.. to je úžasná video, škoda, že je krátké.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, taky mě překvapilo, že nakonec vyšlo tak krátké :D

      Vymazat
  4. Tak tohle se ti opravdu povedlo ;) Obří palec nahoru, rozesmála si mě ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Strašně jsem se pobavila. Tvoje tagy jsou strašně originální a mám je moc ráda :) Nechceš zkusit - kreslím svůj život?

    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Jo, draw my life určitě bude, už mám rozepsaný scénář a sháním bílou tabuli :D

      Vymazat
    2. Jé super, to se už moc těším :) Určitě to bude originální a zábavné, tak snad bílou tabuli co nejdřív seženeš ;) El.

      Vymazat
  6. Moc jsi mě pobavila :o)) opravdu dobře zpracované a promyšlené video :o))

    OdpovědětVymazat