úterý 16. července 2013

Video: Festivalová inspirace: Rychlé voděodolné líčení bez použití štětců


9 komentářů:

  1. Ahoj chtela bych se zeptat, scháním ten roll-on a nějak si nejsem jista jestli jsem našla ten zprávny. Podle tebe je na kruhy pod očima, což by se mi hodilo, ale na krabicce je napsano na akne. Proto me to mate? ... co tedy presne pouzivas? ... diky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten můj neni na akne, ten můj je speciální na tmavé kruhy pod očima. Garnier roll-on anti-dark circles :)

      Vymazat
    2. Děkuju mocc, kdyz ted vim co mam hledat urcite najdu ... dekujju
      PS: zboznuju tvuj blog, jen tak dal :)

      Vymazat
  2. Tenhle týden jsem nějak narazila na tvůj blog a teď z některých fotek koukám, že jsi ze stejného města a i dokonce myslím, že bydlíš jen o pár domů vedle než já :D Je super narazit na blogerku z blízkého okolí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ty bydlíš v Sezimově Ústí? :) To je náhoda :)

      Vymazat
    2. Jojo, kousek od Renty a Mountfieldu :) To je pěkná náhoda :D

      Vymazat