úterý 9. července 2013

Video: Nákupy: červen 2013


5 komentářů:

  1. Já jsem asi barvoslepá, ale to tričko mi připadá šedé :D

    OdpovědětVymazat
  2. O té tvářence jsem už viděla video, ale bohužel už si nepamatuji u koho a má právě tu strukturu o které se zmiňuješ, že z krémovité se při nanášení přetvoří v pudrovou :) Má to tak být! Jinak jsem si teďka nedávno koupila lak od Astoru Fashion? v nude barvičce a teda moc pěkně drží a určitě lepší než Colorama, která je s výdrží na štíru! Ale barva pěkná a líbí se mi i tvé nehty se žlutou, na kterou nemám odvahu...

    OdpovědětVymazat
  3. Tak ten vyzkoušim, mě teda colorama drží dobře, ale bude to asi kvalitním base coatem a topcoatem :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje nákupové videa jsou skvělá... hlavně oblečení, příjde mi, že máš moc pěkný vkus.

    OdpovědětVymazat