středa 31. července 2013

Video: Nákupy ☆ červenec 2013


21 komentářů:

  1. Ty prstýnky jsou fajn :) A prosím recenzi na baleuu :))

    http://style-and-smile.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. Supr video :) S těma drogerkama v Táboře máš pravdu... Je to tu fakt bída... :/ Taky mě mrzí, že tu nemáme toho Rossmana, dá se tam pořídit spousta věcí, který v DMku a v Tetě ne. Jinak ten šampon Balea jsem si koupila taky a zatim mi přijde fakt fajn. Nemám ráda šampony 2v1, ale tenhle je asi vyjímka, která mi vyhovuje :) Tak uvidíš:)
    Ty záběry nakonec mě teda fakt rozesmály :D :D :D
    Joo a minulej tejden jsem tě viděla na nákupu v Intersparu a moc ti to slušelo :) (Pokud jsi to teda byla ty :D Zdálo se mi, že máš nějak tmavší vlasy)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, v intersparu jsem byla, nakupovala jsem s kamarádama na grilovačku. Vym, že už jsi mi jednou psala, že bydlíš v Sezimáku a teď podle fotky sem zjistila, že tě od vidění znám a dokonce jsem si zpětně uvědomila, že jsem tě v intersparu taky viděla, byla si za kasou hned vedle tý kasy kde jsme platili mi, že jo? :)
      PS: S těma vlasama se ti to zdá, to dělá světlo :)

      Vymazat
    2. Jojo, přesně, vy jste platili naproti u pokladny.. :) Nedivim se že sis mě všimla, já furt zírala, jestli jsi to ty nebo ne :D Mě zas pak došlo, že jsem tě dřív vídala denně na zastávce, ale to už nějakej ten rok bude :)
      To máš asi pravdu, že z kamery nebo foťáku to vypadá jinak. Ale dřív jsi nosívala světlejší barvu, nebo ne? :)

      Vymazat
    3. Jo, taky si tě pamatuju ze zastávky :) Sezimák je moc malej na to, aby jsme se neznali aspoň od vidění :D Jo, dřív jsem měla dost světlý vlasy, byla jsem až peroxidka :D

      Vymazat
    4. Přesně tak, tady víš o každým v našem věku :D To si pamatuju, proto mě to teď trošku zmátlo, když jsem tě viděla, ale sluší ti obojí :D :)

      Vymazat
  3. Ahoj, moc Ti to tady sluší!! Super video! Evi, chtěla jsem se tě zeptat na nějaké zkratky- jestli mi vysvětlíš, co znamenají: MOTD, OOTD, NOTD, TAG, FAQ?

    DÍKY ZA ODPOVĚĎ,
    Lenka. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, nechci aby to vyznělo drze.. nebo jakkoli. Ale myslím, že odpověď na tvoji otázku si lehce najdeš na internetu, přeci Flabgee není google no ne?

      Jsem generace, kdy jsme si info museli hledat v encyklopediích, v knihovnách.. Proto nechápu, že v dnešní době internetu a médií, stále není schopen člověk pomoci si sám - když je to tak jednoduché a nemusí vůbec nikam docházet.. Asi je to právě tou dobou, lidé ještě více zlenivěli.. :(

      El.

      Vymazat
    2. Ahoj, v pohodě, ráda vysvětlim :)
      MOTD = makeup of the day (ukázka líčení z nějakého dne a použité produkty)
      OOTD = outfit of the day (ukázka outfitu, který jsem měla na sobě nějaký den)
      NOTD = nails of the day (ukázka nalakpvaných nehtů, použité laky atd,...)
      TAG = nevím čeho je to zkratka, jeatli vůbec, ale jde o řetězové články nebo videa. Vždy je třeba někdo, kdo nějaký tag vymyslí nebo založí a když se chytí, ostatní v něm pokračují. Většinou jde o tagy typu série otázek a ty na ně odpovídáš
      FAQ = Frequently Asked Questions. Někdy se zkratka FAQ zaměňuje zkratkou Q&A (questions and answers), jsou to články nebo videa, kde čtenáři předem položí danému youtuberovi nebo blogerovi otázky, které je o něm zajímají a on pak ve svém článku nebo videu odpovídá.

      Vymazat
    3. Ellaina: Naprosto tě chápu, já jsem se to snažila najít..ale jak to bylo ve zkratkách tak mi to nacházelo samé nesmysly. Myslím si také, že jestli se tyto názvy vyskytují na blogu, autor by je měl umět vysvětlit.


      Flabgee: Děkuji mockrát za tvou ochotu mi tyto názvy vysvětlit... :) Hned alespoň z názvu tvých článků vím o co se jedná.. ;)

      PS: Si super bloggerka se super články! :)



      Lenka :)

      Vymazat
    4. Neni zač, některé nejdou ani najít. Třeba MOTD jsem si vymyslela sama. Později jsem to vyděla i na jiných blozích, ale to je spíš náhoda :)

      Vymazat
  4. Ahoj, co se týče toho šamponu vůbec to neřeš. Každému i tak sedí něco jiného. Každý máme jinak citlivou pokožku hlavy. Mě i mamince dosti vyhovuje ten Garnier, ale já ráda šampony měním, tak mám teď nějaký borůvkový od Balei a naprosto super :) A ta vůně no jéje..

    El.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak borůvkový taky zkusim, dík za tip :)

      Vymazat
    2. Určitě zkus, já jsem spokojená. Vlasy jsou takové hladší - když spláchnu vodou ten šampon, byla jsem zvyklá, že jsou vlasy spíše takové těžké a spojené, ale u tohoto šamponu ne. Vlasy jsou hladké.
      Jsem také většinou zvyklá, že musím dát více kondicionéru, abych je poté rozčesala, ale po tom šamponu od Balei stačí jen troška. Používám timotei a také nádherně voní - asi jsem ujetá na vůně :)

      šampon:
      http://m3.paperblog.com/i/55/557692/preview-balea-blaubeere-L-nquK0x.png

      kondicioner - take prenadherne voni:
      http://nakup.itesco.cz/cs-CZ/ProductDetail/ProductDetail/2001019414855

      Vymazat
  5. Super video, jako vždy. Moc ti to sluší a dobře se posloucháš. Neplánuješ zase nějaké nakupovací video, nebo nějaké OOTD?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :) Za pár dní zveřejnim Get ready with me video a tam bude i outfit a mám připravený i outfitový článek. Nakupovací videa točim každý měsíc :)

      Vymazat
  6. Ahoj, nechtěla by jsi udělat nějaký Tag. ;) Jinak máš super videa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plánuju jedno srandovní video, nebude to úplně tag, ale snad se bude líbit :)

      Vymazat