sobota 21. září 2013

MOTD #9 Zábavné líčení s fialovou řasenkou


Dneska mám pro vás trochu neobvyklé líčení. Psala jsem recenzi na fialovou řasenku a venku hrozně pršelo, tak jsem dostala chuť trochu zavzpomínat na léto a vytvořit nějaké zábavné a barevné líčení.
Jako základ jsem použila makeup Rouge bunny rouge (1). S kruhy pod očima jsem zabojovala s korektorem Match perfection od Rimmelu (2) a s drobnými nedokonalostmi paletkou korektorů Allround concealer od Catrice (3). Pleť jsem zmatnila jak jinak než pudrem Stay matte od Rimmel (4). Na lehké kontury a zahřátí barvy pleti jsem použila bronzer z konturovacího dua od E.l.f.u v odstínu Turks&Caicos (5) a na tváře jsem nanesla trochu tvářenky ze stejného dua. Trochu šťávy a lesku mi dodal rozjasňovač Mineralize skinfinish od M.A.C. v odstínu Soft&Gentle (6). Obočí jsem zvýraznila Eyebrow stylist setem od Essence (7) a zafixovala ho barvným gelem na obočí od Alverde v odstínu 01 blond (8). Na celé oční víčko jsem rozetřela Color tattoo od Maybelline (9) v nejoblíbenějším odstínu 35 On and on Bronze, který mi posloužil jako základní stín i jako báze. Přes něj jsem nanesla stín Wink z paletky Undress me too od MUA (10), který jsem dala trochu i na spodní linku a do ohybu oka jsem nanesla stín Lavish z té samé paletky, který pohled oka zahřál a pomohl mi první stín hezky rozetřít do ztracena. Pak jsem MUA paletku vyměnila za Sleek paletku Showstoppers (11) a z té jsem si vybrala tmavě modrý matný stín a tím jsem udělala horní linku a trochu jsem ho nanesla i na linku spodní. Jako poslední stín jsem vzala třpití stín v champagne barvě a dala ho maličko do vnitřního koutku oka na prozáření pohledu a pod obočí na rozjasnění. Aby byly oči opravdu barevné, dokončila jsem je fialovou řasenkou Violet Magnum od Dermacol (12). Na rty jsem použila rtěnlu Lip seduction od Dermacol v odtínu 01 (13), což je krásný sladce růžový odstín, který mi připomíná cukrovou vatu. A na závěr přes rtěnku ještě trochu lesku Vinyl gloss od Rimmel (14).

7 komentářů:

  1. mně se ty barevné řasenky stejně líběj!

    OdpovědětVymazat
  2. Asi je to jen foťákem, ale vypadáš oranžově a dost se leskneš :-) Jinak se mi líčení moc líbí :-) A teda taky přemýšlím nad barevnou řasenkou. Takže děkuji za tip :-) Krásný den Kyrkys :o)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, to dělá to světlo, pokaždé to vyjde jinak, jednou jsem oranžová a jindy zas bílá jak stěna...

      Vymazat
  3. Tohle líčení ti moc sluší :).

    OdpovědětVymazat
  4. Líčení vypadá moc hezky a jemně, sama bych na fialovou řasenku asi odvahu neměla, ale byly časy na základní škole, kdy jsem si myslela, že mi to s modrou řasenkou bůh ví jak sluší :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. Mě ty barevné řasenky moc neuchvacujou, ale musím říct, že blondýnkám prostě sluší!

    OdpovědětVymazat
  6. Já se trochu těch barvených řasenek bojím, ale jelikož mám zelené oči, přesně tahle fialová by mi sedla.. Tobě náramně sluší! :)
    Wonderfull Today

    OdpovědětVymazat