úterý 17. září 2013

Videorecenze: bělící pásky Crest Professional Effects




Dnes mám pro vás videorecenzi na bělící pásky Crest. Tyto bělící pásky mi byly poskytnuty zdarma k otestování a dostala jsem kokrétně ty z řady Crest professional effects.


6 komentářů:

  1. Bělila jsem taky, cca 2-3 roky zpátky a efekt úžasný, stačilo mi bělit 3 dny a dodneška mám zoubky jak perličky, ale praská z toho sklovina :( Znovu už do toho asi nepůjdu

    OdpovědětVymazat
  2. A pásky doporučuji stříhat napůl, pokud máte malé zoubky, nemusí se nic ohýbat. Moje zuby jsou cca poloviční výšky, jako šířka pásku, tím pádem jsem jich měla dvojnásobek:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mě to napadlo, ale když jsem potřebovala napsat recenzi, chtěla jsem to používat přesně podle návodu :)

      Vymazat
  3. škoda že ta fotka after je tak ztmavená

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkný.. :) ale já mam po rovnátkách zničenou sklovinu, takže mam smůlu.. :D


    >>> N i k o l a M i l l s - beauty and fashion blogger

    OdpovědětVymazat
  5. zajímavé :))

    http://blogblondateholky.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat