středa 26. března 2014

Jen tak vlog :)



Schválně, kdo napočítá nejvíc "jakoby" :D


11 komentářů:

  1. no dobřee tak od teď budu komentovat asi každý video jak tak poslouchám :P :D

    OdpovědětVymazat
  2. Tvé videa jsou prostě skvělá...
    Chtěla bych se zeptat plánuješ natočit zase nějaké nákupy, nebo dát na blog, zase nějaký OOTD?

    OdpovědětVymazat
  3. Ty jsi prostě skvělá...

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Evi, máš super videa. Jsi vtipná...
    Nechtěla by jsi zase být trochu i módní bloggerka, docela dost mi chybí, že tady na blog nepřidáváš žádná OOTD.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Poslední dobou celkově blog, zanedbávám, ale pokusim se nějaké to ootd nafotit :)

      Vymazat
  5. a s těma komentářema máš pravdu, je to důležité :)

    OdpovědětVymazat
  6. En : Nejlepší byl ten konec :D ten mě opravdu pobavil :) Ráda sleduji tvoje videa .
    Jinak určitě bych se s tebou chtěla potkát , jenže od nás do Prahy je to opravdu dálka :(

    OdpovědětVymazat
  7. Clorka
    Super tohle video bylo takové upřímné ,
    Kolikrát tam bylo "jakoby" :D 26 no zřejmě jsem se u toho něják stratila :D

    OdpovědětVymazat
  8. :D Já jsem vůbec nevěděla, že se taky jmenuješ Eva :D Tvůj blog jse objevila poměrně nedávno zrovna, když jsi sem dávala ty diskotékové stereotypy a nasmála jsem se u toho opravdu upřímně. Ráda se sem vracím a moc mě baví na tebe koukat ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Evi♥
    Tvůj blog už sleduji nějaký ten pátek, ale je pravda, že většinou jen zkouknu video a na komentáře nějak zapomínám.. :D Jak jsem to video tak poslouchala, tak si říkám, že budu komentovat, co to jen půjde! :P Mám taky svůj blog a vím jakou to udělá radost, když mi tam nějaký ten komentář přilétne.. ;)

    Musím se přiznat, že s těmi odběrateli jsi mě přímo dostala.. :D Smála jsem se jako nikdy.. :) Taky jsem měla pocit, že v tomhle videu jsi byla taková uvolněná a video mě moc bavilo!.. :) Takhle přes PC obrazovku působíš velmi sympaticky a moc mile!..:) Meet up je určitě dobrý nápad, ale pro mě bohužel není, protože bydlím kousek od Náchoda a tak je to celkem dálka.. :(

    PS: Moc by mně potěšilo nějaké líčící video (např.: Get ready with me apod.)
    Měj se moc krásně a přeji Ti báječný den,
    Lucka :)

    OdpovědětVymazat