sobota 29. března 2014

Nákupy ☆ H&M, New Yorker, MUA,...


8 komentářů:

  1. Ahoj, super video, jen prosím nechceš začít říkat i ceny. Neber to špatně, aby bylo by fajn, kdyby jsi to aspoň někdy řekla.... ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nechtěla by jsi někdy natočit kolekci bot.

    OdpovědětVymazat
  3. Tvoje nakupovací videa jsou prostě skvělá, vždycky mě nalákáš na nějakou věc, kterou sis pořídila a já si ji pak musím pořídit taky :D ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Tieto videá rozhodne neberiem ako chválenie sa, ale beriem ich skôr ako inšpiráciu, čo je nové v obchodoch, čo by sa mi hodilo, porovnať vkus... Takže určite do budúcna budem za podobné videá rada :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ahojky, tak jsem si díky tvému videu koupila paletku od Make up Academy. Uvidíme, jaká bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak doufám, že budeš spokojená, já s tou svojí jsem :)

      Vymazat