středa 30. dubna 2014

New in: připravena na léto



I když tomu počasí do léta ještě dost chybí, já jsem přesvědčená, že štěstí přeje připraveným a že mi nové plavky nebudou v šuplíku ležet dlouho. Chci se vám jen rychle pochlubit s věcmi, které jsem koupila v Gatu. Nikdy jsem nebyla moc velká fanynka Gatu a ani ne kvůli kvalitě, myslim si, že třeba v H&M není kvalita o moc lepší, ale zkrátka mi tam to oblečení nikdy nesedělo. Vždycky jsem viděla něco strašně hezkého na ramínku a na mně to pak vypadalo prostě divně. Teď jsem měla štěstí a objevila  jsem tam plavky, top a brýle. Navíc všecno dohromady za necelou pětistovku. A to se vyplatí!

top Gate 99 Kč

brýle Gate 68 Kč

plavky Gate - vršek 149 Kč, spodek 129 Kč

Co vy a Gate? A co vy a přípravy na léto?

7 komentářů:

  1. V Gatu jsem si minulý rok také koupila asi 2 plavky a plážovou tašku, přestože nejsem jeho velká fanynka. Plavky dobrý, ale tak na jednu sezónu a tašku jsem vyhodila hned jak jsem přijela od moře :) Letos pomrkávám po těchto plavkách http://www.triangl.com.au., ale jsou moc drahý :(

    OdpovědětVymazat
  2. Ja som na tom s Gate rovnako. Aj keď sa mi tam niečo páči, tak na mne mi to už také pekné nepríde alebo sa v tom necítim dobre :( Na leto som v podstate vybavená. Zháňam len nejakú sukňu a šortky.
    A musím pochváliť plavky, sú fakt pekné :)

    OdpovědětVymazat
  3. V Gatu dost často nakupuji, mám to tam ráda a vždy tam bývá plno slev :))) Ty plavky jsou báječné :))

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Musím říct,že Gate se mi moc nelíbí, ale ty jsi ulovila opravdu pěkné kousky.

    OdpovědětVymazat
  5. bezva kousky, plavky jsou krásný :)

    OdpovědětVymazat
  6. líbí se mi ty plavky :)

    roo.rachel.1987@gmail.com
    http://rachel-roo.blogspot.cz/2014/04/velka-knizko-placickova-soutez.html

    OdpovědětVymazat
  7. Gate mi nepřijde jako kvalitní značka, ale slevy mají často a občas se tam dá něco málo koupit - třeba doplňky. Ty plavky mě ale zaujaly a zrovna nějaké na léto k moři sháním, takže se asi zajdu kouknout :-)

    OdpovědětVymazat