neděle 27. dubna 2014

Po dlouhé době outfit

Ahojky, psali jste si o nějaký outfit a jelikož je jaro, krásné počasí a já se konečně vyhrabala z džínů a mikin s kapucou, řekla jsem si, že je ten správný čas.





Kalhoty, černý top, boty H&M, červený top asos.com, kabelka Lindex, brýle Rayban 



Btw, jsem spiderman!

8 komentářů:

  1. Hrozně se mi líbí ty kalhoty :)) musí být velmi pohodlné a vzdušné :)

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit! :)

    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. Super, článek doufám, že takových bude víc

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné kousky, ale mně k sobě nějak neladí :/ Asi kvůli vzorům.. Ale jinak pěkné :)

    OdpovědětVymazat
  5. Kalhoty a tílko jsou krasné ale zvlášť, dohromady určitě ne:) Moc vzorů a vůbec se k sobě nehodí. Ale poslední fotka :DDDDnejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se v kombinacích vzorů vyžívám a mám ráda, když se to tak trochu tluče :D

      Vymazat
  6. Jsi krásná, Evi!!! :) Moc Ti fandím. Janča

    OdpovědětVymazat