středa 22. října 2014

Rekondice Giveaway!

Sotva jedna Giveaway skončila, je tady další. Zastoupení programu Rekondice, se kterým mám navázanou spolupráci, se rozhodlo obdarovat 3 z vás 30-ti minutovou konzultací zdarma.


Podmínky:
1. Dát like na mé fb stránce tady.
2. Dát like na fb stránce Rekondice tady.
Napsat komentář pod tento článek, ve kterém mi napíšete váš email, na který vás můžu kontaktovat a nějaký typ na dobré zdravé mlsání (takových typů není nikdy dost). Každý můžete přidat jen jeden komentář!

Giveaway nechám běžět do konce týdne a v pondělí vyhlásim 3 výherce na svém facebooku.

Hodně štěstí!


9 komentářů:

  1. Já si často peču banánovo-ovesné sušenky...je to strašně jednoduché a dobré (a zdravé). Banán rozmixuju, smíchám s oves. vločkami a ořechy, lžička medu, lžička skořice a dám péct.
    black.marry@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám moc ráda nakrájené ovoce- banány, jablka a k tomu mandarinky a hroznové víno a do toho bílý jogurt (pro lepší chuť doporučuju skořicový nebo vanilkový cukr :D)
    michaela.lukesova@centrum.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Flabgee:)
    Já mam nejraději smoothies. Teď si často delam se špenatem, jablkem a kiwim. Do toho jeste přidám par kapek nějakého citrusu (pomeranč, citron, grep...). A naprosto miluju hořkou čokoládu! :D
    vachova.kacka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  4. Kupuji si z dm takové ty kulaté biosušenky. Jinak miluji ovoce a zeleninu:)
    monika.hudlikova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Flabgee :)
    nechci říct, že je to úplně mlsání, ale mám velmi ráda Dobré z ovsa od Bonavity :) je to výborné a já to ráda snídám či večeřím - a to nejraději s mlékem. Když chci teda mlsat, ale tak nějak bez výčitek, tak sahám po ovoci nebo doma ráda peču ovesné sušenky. :) A největší moje závislost je řecký jogurt, ořechy a to celé zalít medem :) Můžu jedině doporučit!
    kali.petra@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já miluji banánové palačinky, smoothies z mangaloo fresh baru, který se teď spojil s Ugo juice bar :) ovšem freshe a smoothies se vůbec nezměnili. :) Ale když si chci dát k snídani něco rychlého a jednoduchého, tak jsou fajn vločky s mlékem, kokosem, a lžící medu. Nebo slunečnicový chléb s bylinkovým máslem a plátky rajčat :) Nejednoduší věci a navíc dobré a zdravé věci :))
    hedvikajandova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj já mam moc ráda jablkovo vločkové muffiny s tmavou čokoládou nebo ovoce s bílým jogurtem. petra.pulcova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Flabgee :), protože jsem celkem velký mlsoun, tak doporučuju banánové lívance :) (banán + dvě vejce), asi to není jen tak ke sváče, ale spíše celkem vydatné na snídani... dá se to doplnit oříšky, polít medem, podle chuti :)
    blue.claire@seznam.cz

    OdpovědětVymazat