čtvrtek 19. února 2015

Haul ✿ Dresslink a CNDirect


5 komentářů:

  1. supr kousky, ale musím říct (ač se mi ten norský "experiment" z textilních fabrik nijak nelíbil), že budu raději nakupovat a podílet se na recyklaci oblečení někde levně v second handech (i když třeba sem tam i HMkové věci) než se podílet na útlaku lidí, kteří často ani nemají jinou možnost než pracovat u šicích strojů. Nejen podle tvého vegan videa usuzuju, že seš otevřenej a přemýšlivej člověk, tak třeba tě zaujmou nějaké info o inciativě "Ušili to na nás" (viz. google, FB) Sama si občas koupím něco v některých takových řetězcích, ale většinou spoléhám na vinted a teď mám v plánu naučit se šít sama. Omlouvám se za odbočení od sdělení tohodle videa, ale nedalo mi to, zvlášť když vím, kolik lidí v mém okolí (a někteří mladí lidi díky youtuberkám) nakupují právě z Asie. Jinak moc ti to ve videu sluší, ať už účes nebo líčení- nebude video? Moc se mi líbí rtěnka, dlouho nějaký takový odstín sháním. Měj se fajn! MP

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky za super názor :) S líčenim uvidim, ale neni to rtěnka, je to konturka od Essence, skoč si pro ní, stojí asi 30 kč a je skvělá a krémová :)

      Vymazat
    2. Tím líp, nepamatuješ si odstín?Díky

      Vymazat
  2. Ta kabelka s psíkem je úžasná ♥ :D. To pruhovaný tričko Ti moc sluší a šedý svetřík s krajkou se mi taky hodně líbí.
    Já jsem si zatím nic z asijských obchodů neobjednávala, tak musím ty stránky probrouzdat, protože se mi Tvoje nákupy líbí :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat