sobota 21. února 2015

Recenze - Dermacol Truffle Lanýžový hydratační makeup


Dnes mám pro vás recenzi na lanýžový make-up od Dermacolu, a jak jsem tak koukala po jiných blozích, jsou z něj všichni dost nadšení. Já se bohužel asi nepřipojím. Ne, že by zas bylo vše špatně a make-up byl hrozný, ale asi to vypadá, že spíš nesedí mému typu pleti. Hned při nanesení působí docela mastně (což jsem i čekala, vzhledem k tomu, že je hydratační), to se ale hned ztratí a moc hezky splyne s mojí pletí, která po něm nevypadá mastně, ale je hezky rozzářená. Je to jeden z těch hutnějších make-upů a krytí má střední až vysoké, ale pleť je hezky sjednocená a nevypadáte jako s maskou. Bohužel ale tento finish nevydrží dlouho. Nevím, jestli je to opravdu jen mým typem pleti, ale na mně make-up do dvou hodin zoxiduje, vytvoří mi na obličeji nehezké mapičky a zaleze mi do každého póru, do každé vrásky a zvýrazní každou nedokonalost. Ale možná je to opravdu jen tím, že mám mastnější pleť, protože ty mapičky jsou vždycky na T-zóně a vím, že spousta blogerek spíše se sušší pletí si ho pochvaluje.

9 komentářů:

  1. Tak to je docela odbytá recenze, škoda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když já nevim, co víc bych k tomu řekla :D většinou moje recenze vypadjí takhle, říct to nejdůležitější a konec :D

      Vymazat
  2. mě se ta recenze líbila :)

    OdpovědětVymazat
  3. mno, k recenzi... většina blogerek se obsáhle vyjadřuje k obalu... líbí/nelíbí, takovej, makovej... jako je mi celkem jedno jestli se obal někomu líbí nebo nelíbí. Často se objevuje v recenzích kopie oficiálního popisu - ok, není to špatné, ale nemusím to nutně číst, stejně to v 90% případů přeskakuju. Takže osekáno o výše zmíněné z toho vychází recenze zde uvedená. nemám s ní problém, i když mohla být malilinko podrobnější, to jo.
    K make-upu samotnému... mám, samozřejmě. Koupila jsem ho v jakési akci v Tetě, když byl novinka a koupila jsem si ten úplně nejsvětlejší odstín, který je na mě i teď v zimě světlý, takže ho často míchám. Nicméně taky s ním nejsem úplně spokojená. Je mastný. Takže i když ho pudruju jak drak (i notorickým pudrem sexy mama od theBalm), tak se blejskám na čele jako diskokoule... plus mi přes veškerou svoji mastnostu zvýrazňuje suchá místa okolo nosu :( Nevím, já s ním taky moc spokojená nejsem, ne za ty peníze. Ale já mám teď obecně problém, že marně hledám fajn make-up. Mám pocit, že všechny make-upu jsou na mě prostě vidět - splývání s pletí se prostě nekoná. Takže tak, uff :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě se taky recenze líbí. Je to stručné, jasné a výstižné. ;-)

    OdpovědětVymazat
  5. Jsem spokojená s makeupem od Dermacolu - Match Perfection :) takže další makeupy se zkoušet bojím, abych nezaplatila 300,- a ve finále ho musela někomu předat.
    Ale tenhle makeup vypadá slibně :) I když jsem raději na ty, které jsou lehké.Potřebuji osobně jen sjednotit pleť než zamaskovat nedokonalosti, které ani většinou nemám vůbec, za což jsem ráda :)

    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Já jsem v T-zóně taky mastňák, ale zase jsem proti ultra matnýmu obličeji, takže co nechci, aby se lesklo, zapudruju a musím říct, že na mým matujícím krému mi nějakou dobu vydrží. Ale jo, za plnou cenu by to mohlo být lepší. Ovšem jak říkám, v tomhle případě oceňuju přirozenej "second skin" vzhled, než pleť voskové figuríny bez jediné chyby. No a to víčko a "vůně" no comment. Kdyby stál jak MU značky Rimmel, ani neceknu:)

    OdpovědětVymazat
  7. Me tento makeup sedl ze zacatku,bohuzel postupem casu s tebou musim souhlasit. Zoxiduje a nedrzi mi na pleti. Hlavne mam pocit,ze me makeup uplne zaplacne a ze mam na obliceji bahno a ne makeup. Je to skoda, ze zacatku jsem z nej byla nadsena :-/

    OdpovědětVymazat
  8. Takhle z fotky vypadá dost oranžově... zrovna Dermacol přitom dělá makeupy spíš do růžova.. Musím to zkusit v drogerce :)

    Janina z Blogopisu

    OdpovědětVymazat