středa 29. dubna 2015

Event: 1. narozeniny Avon blogstars + Giveaway!

Dnes mám pro vás další reportík z akce pro blogerky, tentokrát z oslavy prvních narozenin Avon blogstars, což je pragram založený na spolupráci Avonu a blogerek/vlogerek.


Setkali jsme se jednak proto, abysme oslavili narozeniny Avon blogstars, ale také abysme se dozvěděli o nové řadě Nutraeffects, což je řada péče o pleť, jejíž hlavní ingrediencí jsou chia semínka. Stejně jako v jídle umí chia semínka zadržet vodu, umí držet vodu i v pleti prostřednctvím krému. Pleť přirozeně obsahuje vlhkost a krémy Nutraeffects jí napomáhají v pleti udržet.
To je samozřejmě pouze to, co jsem se dozvěděli z přednášky. Na mojí zkušenost si budete muset počkat na recenzi.


Opět byl pro nás připravený zajímavý program a byly tam i milé manikérky, které nám udělali krásné nehty.


Akce se konala v Tančící kuchyni, takže byla opět spousta dobrého jídla, pití a místo dortu tyhle nádherně vypadající cupcaky.


Dostali jsme i taštičku s produktu, ve které byly kromě jiného 3 Nutraeffects hydratační denní krémy a tím se dostáváme k části s giveaway. Jeden krém si nechám já a dvě z vás ho dostanou jako dárek, ale budu za to od vás něco potřebovat. Chystám na krém recenzi a bylo by super, kdyby neobsahovala jen můj názor. Výherkyně krému proto budou mít za úkol mi v době, na které se dohodneme, poslat krátký odstavec textu, ve kterém shrnou svoje pocity z krému a já tento text zařadím do recenze.

Pravidla giveaway:
1. Sledovat můj blog přes blogger.com, nebo přes bloglovin.com, 
2. Dát like na mojí FB stránce (tam se i dozvíte info o tom, kdo giveway vyhrál)
3. Napsat komentář pod článek, do kterého mi napíšete, jakou máte zkušenost s Avonem a jestli vám jejich komestika vyhovuje. Můžete připojit i typ na váš oblíbený produkt a hlavně nezapomeňte připsat email, na který vás pak můžu kontaktovat. 

Soutěžit můžete konce týdne (do 3. 5. do půlnoci), vyhercům pošlu krémy a zároveň se domluvíme na termínu recenze a lhůtě, do které od vás chtít znát na krém názor. Vítěze giveaway vyhlásím v pondělí 4. 5. na Facebooku.


11 komentářů:

  1. Ahoj, zkusenost s AVON mam. Ne pozitivní, ne negativní. Kosmetika jako taková mi přijde fajn, nenadchne, neurazi. Ale trochu mi vadí politika Avonladies, trochu to tu dámy nutí se vnucovat, což ne vždy působí dobře.

    OdpovědětVymazat
  2. Sleduji jako Miska
    like jsem dala
    s avonem moc zkusenosti nemam, mam rasenku ta je hrozna a zase rtenku ktera je super. A o tyhle kremy jsem soutezila na avonu a bohuzel jsem nevyhrala, tak tu zkusim tady.
    misa.pavlikova15@gmail.com
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz/2015/04/giveaway-3.html

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj flabgee. Avon mi opravdu dost vyhovuje a mám s ním dobré zkušenosti.
    Nejradči mám jejich qatro paletky stínů, krémy a čistící vody na pleť.
    naty.natka@email.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj , mě osobně a celkově Avon kosmetika vyhovuje . Některé kousky se ale tolik povést podle mě nemusí . Avon hydratační krém s mateří kašičkou Care mi nevyhovuje vůbec , ale třeba je to jen mojí pletí . Spíše mi pleť vysušuje než hydratuje . Ten krém je snad jediný , který mi od Avonu nevyhovuje .Laky jsou pro mě srdcovka a Gel laky ještě více , a proto jsem se lekla když přišly na trh . Ale laky mě natolik přesvědčily že si jich do budoucna plánuji koupit více . Dekorativní kosmetiku využívám každý den a Avon mi vždy zaručil že je kvalitní a profesionální . Oblíbený produkt : (dekorativní kosmetika ) -Oční stíny v tyčce Arabian Glow , Avon Rtěnka Perfect Kiss ..(pečující kosmetika ) -2 v 1 čistící gel a tonikum s čajovníkem a okurkou Email : sidlofovamaja@seznam.cz ....Děkuji za možnost
    napsat komentář .. S pozdravem Včelka Mája

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj díky za další soutěž kosmetiku Avon moc ozkoušenou nemám, ale mám od plěťovou vodu pro mastnou pleť Solutions. Tahle voda mi moc vyhovuje a ještě jsem zkoušela tu jejich kakaovou řadu celou a ta je dokonalá moc doporučuju!!
    255stankova@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  6. sleduju sleduju sleduju 😄😀😂 jak jinak
    s avonem asi pred 5 lety naposled ... ale k vanocum jsem dostala body sprej a krem a jako nadseni

    OdpovědětVymazat
  7. Já teda žádnou velkou zkušenost s Avonem nemám, protože mi prostě nesedí ten jejich způsob prodeje, ale zároveň jsem taky na některé jejich výrobky zvědavá :) annp1418@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  8. Akce to musela být skvělá :) Chia semínka mám ráda, dávám si je do kaše nebo už jsem zkoušela i ten puding
    1.sleduji
    2.Na FB taky
    3.Z Avonu mám nejradši parfémy (ty si tam taky objednávám nejčastěji - např. Sensuelle, PurBlanca, teď mám Cherish), pak mám ráda jejich intimní gely a laky na nehty. A zbožňuju i jejich parfémovaný tělový mléka. A taky moje první rtěnka je z Avonu :). A hrozně mě baví vždycky listovat tím katalogem, jsem schopná ho prolistovat i 3x
    VeruKru@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Sleduji tady a na FB jako Erika Uchytilová, eriuchytilova@gmail.com
    Krásný článek a také soutěž.
    S Avonem mám dlouholetou zkušenost, protože moje maminka je téměř dvacet let avon lady.
    Nejraději mám řadu Planet Spa, šampony také nejsou špatné a tělové mléka také. Takže pozitivní.
    Zvu tě na oplátku na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Sleduju na blogu i FB jako Hana Mlčáková (H.Mlcakova@seznam.cz)
    Z Avonu si kupuju spíš pečující kosmetiku, různá tělová másla, mléka, sprchové gely, pěny do koupele, občas parfém. Z dekorativky mám ráda bázi pod stíny, jinou dekorativku si nekupuju, protože ty odstíny se mi podle katalogu špatně vybírají, radši je vidím naživo v drogerce :)

    OdpovědětVymazat
  11. GFC: Mycakestyle1, kostkova.pavla@centrum.cz

    Avon mám ráda. Nejlepší produkt, který jsem od nich vyzkoušela, je řasenka Big Shock, mám doma snad páté balení, protože na tak super kartáček jsem ještě nenarazila. Taky mám ráda jejich korektory (v tuhé verzi) a laky na nehty. :)

    OdpovědětVymazat