pondělí 20. dubna 2015

OOTD: Maxi skirt


Konečně se mi podařilo sehnat dlouhou sukni, která sedí na mou skřítčí postavu, necourám jí po zemi a nešlapu si na ní. Je příjemná a tenká, takže jí nosím teď na jaře přes punčošky, ale unosím jí i v létě. Teď jsem k ní vzala tenhle krátký černý světřík a vansky, ale na léto bude super k žabkám a tričkům s veselými nápisy.
Někomu z vás možná nebudou k outfitu vansky sedět, ale já vždycky outfit něčim "rozbiju", aby nebyl tak nudný a předvídatelný, jaký by byl, kdybych k němu vzala baleríny.


Sukně dressin.com, boty Vans (koupeno ve Foot Locker), svetr a kabelka H&M, hodinky Asos.com, brýle Ebay.com

15 komentářů:

  1. Ohromne by Ti slusela kratoucka ofinka!Aspoň podle předposlední fotky;)Ja o dlouhé sukni premyslim dlouho, kvůli krivym nohám, ale ve všech si pripadam, jak selka:)

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy Flabgee, tohle ti vůbec nesluší :-(

    OdpovědětVymazat
  3. Omlouvám se předem, ale vypadáš trochu těhotně tady :)

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se ta sukně líbí moc, klidně i v kombinaci s těma vanskama, ale ten volnej svetr už je k tomu moc, vypadáš jako v obřím pytli..

    OdpovědětVymazat
  5. Mě se to líbí hodně, hlavně ty Vansky k tomu, to je paráda! :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc se mi to líbí! Krásná sukně!
    Kolik ta tvoje skřítčí postava měří?? :)

    OdpovědětVymazat
  7. Zajimavy outfit.
    http://www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Užila jsi si bezpochyby krásný a slunný den. Petřínské zahrady jsou příjemné, zvláště, když vyjde počasí.
    Pěkný článek a chválím zdařilý OOTF.
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  9. krásné fotky a nádherný outfit :)
    celkem zajímavý, i ta kombinace :)
    sluší ti to!

    http://bytheem.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Moc se mi nelíbí kombinace takového na pohled zimního svetru s tak jemnou sukní, ale musím říct, že ta sukně je totálně TOP. Krásná barva! Musím se také někdy odhodlat a koupit si něco podobného :)

    OdpovědětVymazat
  11. Maxi sukni si chi také pořídit, ale bohužel při mých 155 cm to není tak jednoduché :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ta sukně je krásná! A suprově jsi ji zkombinovala. Palec nahoru:)
    http://pearlsomyflife.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat