pondělí 24. srpna 2015

Stripes


Tak po dlouhé době zase outfit post. Tenhle outfit jsem vám chtěla už dlouho ukázat, protože tyhle superpohodlné pruhované šaty a všemi milované školní pantoflíčky jsem nosila v létě až moc často. A podle mě super combo dotváří brýle, které jsem si pořídila na dovče. Už dlouho jsem pátrala po brýlích přesně s takovými skly, ale nějak mi žádné neseděly. Až jednou večer v Chorvatsku u stánku v Bašce vodě jsem našla ty pravé.

šaty SheIn.com, boty a kabelka H&M

Napište mi do komentářů co říkáte na outfit a jak užíváte posledních zbytků léta.

6 komentářů:

  1. Ahoj Evi! Outfitek skvělej, moc ti sedí a je vidět, že se v něm cítíš příjemně :)
    Jinak teď už jsem konečně skončila na brigádě, takže mě před nástupem na výšku čeká krásný měsíc volna.
    Hrozně jsem se v tobě inspirovala, jsi hrozně moc příjemná a líbí se mi co děláš.
    Rozhodla jsem se založit vlastní blog, který má tedy datum narození dnes 24.8.
    Budu ráda, když se na něj buď ty nebo kdokoliv jiný časem podíváte a podpoříte mojí práci.
    Snad se na mě nebudeš zlobit za reklamu, miluju všechny tvoje profily na sociálnách sítích a kde to jde, tak tě sleduji :)
    Přeju ti krásné letní dny Evičko <3
    www.iamclarella.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný jednoduchý univerzální kousek :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  3. super, jednoduché šatičky, které se hodí skoro ke každým doplňkům, botám a podobně:) v jednoduchosti je krása! sluší ti to:) hlavně ty vlasy máš super!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. pěkné šaty, mají skvělí vzor a kombinaci barev. #Like

    OdpovědětVymazat