středa 2. září 2015

CHERRY BLOSSOM SKIRT


Ještě než skončí léto úplně, jsem vám chtěla ukázat nějaký outfit s touhle krásnou sukní z SheInside. Trochu jsem se bála, že přijde beztvarý čínský hard z nekvalitního materiálu, ale byla jsem mile překvapená. Materiál je opravdu příjemný, pevný a krásně drží tvar, dokonce se i překvapivě dobře žehlí. Trochu je mi líto, že léto pomalu končí a už jí tolik neužiju, protože k páskovým sandálkům na podpatku (které mám na svém wishlistě a k téhle sukni bych si je i pořídila) by vypadala přímo božsky. Ale nevadí, stačí přehodit koženou bundičku a bude myslím nositelná i na podzim. 


Sukně SheIn, baleríny H&M, crop top Newdress

13 komentářů:

  1. Tak ta je nádherná! A perfektně se k tobě hodí :)

    OdpovědětVymazat
  2. Sukne je zajimava.
    http://style-and-smile15.blogspot.co.uk

    OdpovědětVymazat
  3. tak ta sukně ti opravdu ohromně sluší :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherná sukně Evi :) Moc Ti sluší

    OdpovědětVymazat
  5. Sukňa je veľmi pekná a určite by som takú privítala aj u seba v šatníku :)

    OdpovědětVymazat
  6. Mně dnes přišla ta samá, akorát žluťounká s potiskem labutí a mám k ní právě černé páskové sandálky, už se těším, až ji zítra vytáhnu a nafotím outfit :) Tobě tahle květinová moc sluší Evi!

    OdpovědětVymazat
  7. Ta je nádherná, jsi kočičička ^..^

    OdpovědětVymazat
  8. ach, tak sukně je uplně úžasná!!!

    OdpovědětVymazat
  9. Tu sukni jsem viděla v tvém videu a hned jsem se běžela podívat, jak jsi ji sladila :D vypada naprosto úúúžasne :)

    OdpovědětVymazat
  10. Ten topík je úplně dokonalý...

    OdpovědětVymazat