neděle 6. září 2015

CAMO SHOES


Vím, že už tam byl skoro každý, ale já se byla nedávno poprvé a konečně podívat ve Fashion Aréně ve Štěrboholích. Samozřejmě jsem věděla, že jde o outletové zboží, ale tak nějak jsem si malovala, co si tam všechno pořídím a samozřejmě to, co jsem chtěla, tam neměli. Moje představa byla taková, že zajdu do Niku, kde si koupim bílé air forcy za poloviční cenu, v Mangu nakoupim tašku podzimního oblečení a v kosmetickém outletu si nakoupim MAC rtěnky. Realita byla taková, že bílé air forcy v dámském neměli, v mangu sice bylo hodně hezkého oblečení, ale ještě hodně letního, za což se mi už nechtělo utrácet a rtěnky od MACu měli jen v několika odstínech a jelikož jde o outlet, tak samozřejmě v těch, které se moc neprodávají. Ale nevadí, nakonec jsem odnesla dva super úlovky - černou sukni z Manga a maskáčové boty z Adidasu, do kterých jsem se tam na první pohled zamilovala. Tak jsem vám s mými úlovky sestavila rovnou outfit.


boty Adidas, sukně a kabelka Mango, rolák Zara, hodiny asos.com

PS: Škoda, že si ty boty nemůžete na fotkách pořádně prohlídnout, protože tim, že jsou maskáčový, tak sou vlastně neviditělný... :D

13 komentářů:

  1. Zajímalo by mě kdy už konečně bude konec těmhle otřesným botám.

    OdpovědětVymazat
  2. Super outfit a ty boty jsou moc pěkný 😊

    OdpovědětVymazat
  3. Já ty roláky nějak úplně nemusím :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj. Kplik stály ty boty?

    OdpovědětVymazat
  5. Trochu ti ten rolák dělá bříško, skoro jako těhu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No víš ten rolák mi nedělá bříško, spíš prostě nezakryje moje těhu bříško, protože prostě neni kouzelnej :D

      Vymazat
  6. Moc Ti to sluší, je to přesně můj styl. Do práce bych k tomu šoupla baleríny či lodičky, na běhání po nákupech či odpoledne na procházce klidně ty tenisky, ať si říká, kdo chce co che ;o)
    Rolák je super a žádné břicho nemáš! Nebo tedy, mě přijde naprosto normální a nechápu potřebu jej komentovat ;o)
    Šárka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. PS: Jj, při pondělku a hned hrubka ... to to vedu ;o) Mně přijde ... PARDON!

      Vymazat
  7. Ahoj, co je to prosím přesně za model tenisek? Děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  8. Já bych kombinovala jinak (a v tom je ta krása( :) Ty s tim jokem o tom,že všechno maskáčový je neviditelný, jsi jak já :D

    OdpovědětVymazat
  9. Naprostý nevkus, velká kabela plus sportovní tenisky...silonky...hrůza !!!

    OdpovědětVymazat