pátek 3. června 2016

Rimmel květinkové laky by Rita Ora


Dnes mám pro vás recenzi na laky Rimmel 60 seconds by Rita Ora, a konkrétně na tuhle jarní květinovou edici. Musím říct, že sehnat v drogérii laky kvalitní a zároveň v zajímavých barvách, které by mě bavily, je velký problém. Po této stránce jsou moje úplně nejoblíbenější laky od Essie, ale ty jsou o dost dražší a pro mě o dost hůře dostupné. Oproti tomu Rimmel mají v každé drogérce, do které vejdu. Kvalita sice není tak dobrá, jako u Essie, ale na to, že stojí kolem 50 Kč, jsem s ní spokojená. 


Nejvíc mě při výběru zaujaly odstíny Peachella (broskovová oranžová), Give it some welly (šedá),  Rain rain go away (béžová) a Go wild-er-ness (fialová). Laky mají skvělou konzistenci, jsou akorát husté a díky plochému štětečku se skvěle nanášejí. Je zajímavé, že nemají úplně stejné vlastnosti napříč odstíny. Šedý a béžový lak kryjí skvěle ve dvou vrstvách a mají i výbornou výdrž. Bez top coatu vydrží v dobrém stavu 3 dny a až pak se začnou lehce "obrušovat" na koncích nehtů. Rozhodně se nijak neodlupují nebo nepraskají. Fialová a brosková barva jsou o něco slabší. Kryjou pořádně až ve 3 vrstvách a i výdrž bez top coatu je o den kratší. 
I když mají laky nějaké nedostatky, mně to za ty krásné barvy a skvělou cenu stojí. V DM jsem za ně utratila necelé dvě stovky, mám laky na celé jaro a jiné nepotřebuju. No tak nanesu o vrstvu víc a použiju top coat, ale nehty vypadají nádherně. Můj s přehledem nejoblíbenější je béžový Rain rain go away a kdykoli ho mám na nehtech, dostávám na něj i hodně komplimentů a neustále se mě někdo ptá, co je to za lak a kde jsem ho koupila.
Co vy? Máte s těmito laky zkušenosti?

5 komentářů:

  1. Zrovna právě tento jeden lak v barvě port-a-loo-blue budu vyhazovat. Sice velmi dobře kryje,barva je super ale strašně špatně se odlakovává,s žádným lakem nemám většinou problém ale tento je opravdu hroznej na odlakování.

    OdpovědětVymazat
  2. Ten broskvičkový mám od minulého rok a co si pamatuji tak jsem to jaro nenosila skoro nic jiného. Je opravdu nádherný a už jenom ten samotný název je naprosto parádní :D Dost mě zaujal béžový Rain rain go away. Obavám se, že hned v pondělí si pro něj budu muset zaběhnout do drogérie :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásne pastelové farby :) tiež sa mi najviac páči oranžová :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  4. Tu broskvovou mám zrovna na nehtech a úplně jsem si ji zamilovala :)
    FitBlanka

    OdpovědětVymazat