úterý 31. května 2016

London diary ♥ den 2

Dnes mám pro vás fotoreport z druhého a posledního dne v Londýně.
Dopoledne se nám podařilo trhnout se od naší skupiny a strávit několik hodin jen sami dva. Sice jsme neslyšeli přednášku k památkám, ale to důležité známe a raději jsme dali přednost klidné procházce. 


Obešli jsme všechny památky, které jsme chtěli. Park kolem Buckinghamského paláce byl úžasný a u paláce samotného jsme dokonce chytli něco, čím jsme si nebyli jistí, o co jde. Někdo říkal, že jde o výměnu stráží, ale to neodpovídalo časově a spíš to vypadalo jako nějaká přehlídka, protože všude byly zátarasy a policisté.


K obědu jsme si dali fish&chips a chutnalo nám, ale teda celé odpoledne jsem se nemohla ani hnout. Po obědě jsme se ještě šli podívat do Národní galerie a pak následoval přesun do muzea voskový figurín Madame Tussauds. Nejvíc mě dostalo, jak jsou ti herci a zpěváci vlastně všichni dost malí. Omlouvám se za horší kvalitu fotek. Bylo tam šíleně lidí a ne vždy jsem měla prostor udělat pěknou fotku.



A to nejlepší na konec! Kvůli Zoelle a Alfiemu jsem se do muzea nejvíc těšila. Někdo mě děsil, že je občas odnáší někam na čištění, takže když jsem je oba uviděla sedět na posteli, málem jsem se počurala štěstím. Vim, že je to kravina a jsou to jen voskové figuríny, ale já je prostě miluju!


Více z obou dní v Londýně uvidíte ve čtvrtečním vlogu.

2 komentáře:

  1. Já tam byla minulé úterý a Zoella samozřejmě chyběla. Doufám, že jste si to užili tak jako my! :)

    OdpovědětVymazat