pátek 13. května 2016

Yves Rocher relaxační sadička


Dnes mám pro vás recenzi na duo produktů od Yves Rocher. Jde o relaxační tělový peeling s cukrem a relaxační tělový balzám, oba s vůní pomerančového květu, levandule a petitgrain. Přiznám se, že jsem musela googlit, co je petitgrain a wikipedie tenhle pojem vysvětluje jako silici destilovanou z listů a proutků hořkého pomerančovníku. 


Na začátek bych si dovolila vypíchnout krásnou vůni, která mi připomíná spojení čisté mýdlové vůně s vůní lučního kvítí a čerstvě posekané trávy. Ale je to vůně poměrně specifická a troufám si odhadovat, že nebude asi sedět úplně každému. Navíc má neskutečnou výdrž. Když jsem produkty použila večer, ještě druhý den ráno jsem na sobě vůni cítila. Co mi na produktech vadí nejvíc je jejich konzistence. Oba jsou dost hutné a poměrně špatně se s nimi pracuje. Balzám má konzistenci ztuhlého másla a peeling zcukernatělého medu. 


Nejen balzám, ale i peeling je poměrně dost mastný a výživný. Nemám moc suchou pokožku, takže mně by bohatě jako výživa stačil samotný peeling, který i po smytí zanechá pokožku lehce mastnou.  Abych ale nebyla jen negativní, tak musím uznat, že pokud se poperete s hustou konzistencí a dáte si tu práci rozmazat peeling a balzám po celém těle, tak bude vaše tělo krásně hebké, vyživené a voňavé. Navíc i přes to, že je balzám dost mastný, se poměrně dobře vsakuje a určitě nemastí oblečení. 
Nemůžu říct, že jsem do produktů nějak zamilovaná, ale mám je ráda. Používám je ve dnech, kdy mám na sebe dost času. Občas mi moje hebká a provoněná pokožka za tu snahu stojí. 

1 komentář: